notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Υπό σκέψη: Ή πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας ή καταθέτεις πινακίδες και πληρώνεις πρόστιμο!

slider_image
01-11-2015

Σε εκτελεστικό απόσπασμα φαίνεται πως μπαίνουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων μεσαίου και μεγάλου κυβισμού, από τη στιγμή που αυτοί θα πρέπει να ξελασπώσουν την κυβέρνηση και να τη βοηθήσουν να συλλέξει τα έσοδα για τα κρατικά ταμεία. Αυτή τη στιγμή πρόστιμο θα πληρώνουν και όσοι δεν έχουν να εξοφλήσουν τέλη κυκλοφορίας.

Γνωστό σε όλους είναι πως τα τελευταία χρόνια στο τέλος του κάθε έτους, όσοι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων δεν μπορούσαν να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας, παρέδιδαν τις πινακίδες τους. Φέτος, αυτό ίσως αποφευχθεί καθώς η κυβέρνηση σκέφτεται ένα ρηξικέλευθο τρόπο προκειμένου να μην μειωθούν τα οχήματα στους ελληνικούς δρόμους. Αυτό σημαίνει πως όποιος θέλει να καταθέσει πινακίδες θα πληρώνει... πρόστιμο!

Απίστευτο και όμως αληθινό! Μπροστά στο ενδεχόμενο τρύπας στον στόχο της συλλογής 300-350 εκατ. ευρώ που έχει θέσει η κυβέρνηση, τώρα θέτει αντικίνητρα για τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων. Έτσι όποιος έχει την δυνατότητα, θα πληρώσει τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας, ενώ όποιος δεν έχει, θα πληρώσει ένα πρόστιμο της τάξεως 300-450 ευρώ προκειμένου να μπορέσει να καταθέσει τις πινακίδες του.




Αυτό σημαίνει πως για ένα δίλιτρο αυτοκίνητο (έως 1.928 κ.εκ.) θα πρέπει να επιλέξει κανείς εάν θα πληρώσει ένα τέλος 300-450 ευρώ για να καταθέσει τις πινακίδες ή να πληρώσει τα αυξημένα τέλη κατά 200-300 ευρώ (πλέον των 660 ευρώ που ίσχυαν για το 2015) αλλά και αυξημένο φόρο πολυτελείας (άνω των 440 ευρώ).

Κοινώς ένα δίλιτρο αυτοκίνητο για να κυκλοφορήσει στην ελληνική επικράτεια θα πληρώσει τέλος κυκλοφορίας και φόρο πολυτελείας ένα ποσό κοντά στα 1.400 ευρώ.


Πηγή: voicenews.gr

Σε εκτελεστικό απόσπασμα φαίνεται πως μπαίνουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων μεσαίου και μεγάλου κυβισμού, από τη στιγμή που αυτοί θα πρέπει να ξελασπώσουν την κυβέρνηση και να τη βοηθήσουν να συλλέξει τα έσοδα για τα κρατικά ταμεία. Αυτή τη στιγμή πρόστιμο θα πληρώνουν και όσοι δεν έχουν να εξοφλήσουν τέλη κυκλοφορίας.

Γνωστό σε όλους είναι πως τα τελευταία χρόνια στο τέλος του κάθε έτους, όσοι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων δεν μπορούσαν να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας, παρέδιδαν τις πινακίδες τους. Φέτος, αυτό ίσως αποφευχθεί καθώς η κυβέρνηση σκέφτεται ένα ρηξικέλευθο τρόπο προκειμένου να μην μειωθούν τα οχήματα στους ελληνικούς δρόμους. Αυτό σημαίνει πως όποιος θέλει να καταθέσει πινακίδες θα πληρώνει... πρόστιμο!

Απίστευτο και όμως αληθινό! Μπροστά στο ενδεχόμενο τρύπας στον στόχο της συλλογής 300-350 εκατ. ευρώ που έχει θέσει η κυβέρνηση, τώρα θέτει αντικίνητρα για τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων. Έτσι όποιος έχει την δυνατότητα, θα πληρώσει τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας, ενώ όποιος δεν έχει, θα πληρώσει ένα πρόστιμο της τάξεως 300-450 ευρώ προκειμένου να μπορέσει να καταθέσει τις πινακίδες του.




Αυτό σημαίνει πως για ένα δίλιτρο αυτοκίνητο (έως 1.928 κ.εκ.) θα πρέπει να επιλέξει κανείς εάν θα πληρώσει ένα τέλος 300-450 ευρώ για να καταθέσει τις πινακίδες ή να πληρώσει τα αυξημένα τέλη κατά 200-300 ευρώ (πλέον των 660 ευρώ που ίσχυαν για το 2015) αλλά και αυξημένο φόρο πολυτελείας (άνω των 440 ευρώ).

Κοινώς ένα δίλιτρο αυτοκίνητο για να κυκλοφορήσει στην ελληνική επικράτεια θα πληρώσει τέλος κυκλοφορίας και φόρο πολυτελείας ένα ποσό κοντά στα 1.400 ευρώ.


Πηγή: voicenews.gr

Μοιράσου το άρθρο:

Η APELA προτείνει

image

Eτικέτες :