Δείτε πως οι Κινέζοι όταν σου πουλάνε λάθος προϊόντα, μετά κάνουν τον Κινέζο...
Μοιράσου το άρθρο:
23-04-2016
Η αναζήτηση φθηνών προϊόντων, μοιραία μας έχει ωθήσει να ψάχνουμε αγορές με φθηνά προϊόντα. Έτσι οι δρόμοι οδηγούν στην Κίνα και στα Κινέζικα ηλεκτρονικά καταστήματα, τα οποία πουλάνε πάμφθηνα προϊόντα και μάλιστα χωρίς τελωνείο, αλλά πολλές φορές δεν βάζουν ούτε μεταφορικά. Άλλωστε τι το θέλουν το λιμάνι του Πειραιά;
Όμως από τη μια τα capital controls και από την άλλη η νοοτροπία των Κινέζων και η ποιότητα των προϊόντων τους, έχουν βάλει φρένο στην αναζήτηση Κινέζικων προϊόντων, τουλάχιστον απευθείας από την πηγή.
Υπάρχουν πολλά Κινέζικα e-shop. Ένα από αυτά είναι το banggood.com το οποίο έχει ωραίο περιτύλιγμα, αλλά από προϊόντα και υπηρεσίες, υστερεί πολύ.
Για παράδειγμα κάναμε μερικές δοκιμές, παρά τα capital controls, να αγοράσουμε διάφορα προϊόντα από αυτό το e-shop. Άλλοτε ερχόντουσαν ελαττωματικά, άλλοτε ερχόντουσαν με ελλιπή εξαρτήματα και άλλοτε, άλλα τους παραγγέλναμε και άλλα μας έστελναν.
Ο χρόνος δε αποστολής από την ημέρα αγοράς, ήταν περίπου 25 μέρες. Δηλαδή περιμέναμε περίπου 3 εβδομάδες για να μας έρθουν κατεστραμμένα ή λάθος προϊόντα.
Εντάξει μέχρι εδώ αλλά τι γίνεται μετά; Το πρώτο που μπορούμε να κάνουμε είναι να επικοινωνήσουμε μαζί τους. Αυτό γίνεται είτε με live chat είτε με e-mail. Δοκιμάσαμε με chat, πάντα στα Αγγλικά. Αφού τους είπαμε το πρόβλημα, μας παρέπεμπαν να τους στείλουμε φωτογραφίες των κατεστραμμένων ή λάθος προϊόντων στο e-mail τους. Μάλιστα όταν ρωτούσαμε διάφορα για την διαδικασία, μας απαντούσαν «Δικό σας πρόβλημα», τόσο ευγενικά.
Με τα e-mail οι απαντήσεις καθυστερούν περίπου 24 ώρες. Παραδέχονται το λάθος τους όταν στέλνεις φωτογραφίες ή video, αλλά τι να το κάνεις ποτέ δεν βρίσκεις το δίκιο σου, αφού όταν φτάνουμε στο δια ταύτα, αυτοί κάνουν τον «Κινέζο».
Έτσι θα προτείναμε ποτέ να μην αγοράζετε απευθείας από Κινέζικες ιστοσελίδες, ακόμα και από ιστοσελίδες άλλων χωρών (αν τα καταφέρνετε λόγω των capital controls), διότι όταν γίνει το λάθος δεν θα το πληρώσει μόνο ο πωλητής, αλλά και εμείς αφού πολλές φορές μας ζητάνε να επιστρέψουμε τα προϊόντα με δική μας χρέωση και αυτό στην Ελλάδα είναι πάρα πολύ δαπανηρό.
Όμως από τη μια τα capital controls και από την άλλη η νοοτροπία των Κινέζων και η ποιότητα των προϊόντων τους, έχουν βάλει φρένο στην αναζήτηση Κινέζικων προϊόντων, τουλάχιστον απευθείας από την πηγή.
Υπάρχουν πολλά Κινέζικα e-shop. Ένα από αυτά είναι το banggood.com το οποίο έχει ωραίο περιτύλιγμα, αλλά από προϊόντα και υπηρεσίες, υστερεί πολύ.
Για παράδειγμα κάναμε μερικές δοκιμές, παρά τα capital controls, να αγοράσουμε διάφορα προϊόντα από αυτό το e-shop. Άλλοτε ερχόντουσαν ελαττωματικά, άλλοτε ερχόντουσαν με ελλιπή εξαρτήματα και άλλοτε, άλλα τους παραγγέλναμε και άλλα μας έστελναν.
Ο χρόνος δε αποστολής από την ημέρα αγοράς, ήταν περίπου 25 μέρες. Δηλαδή περιμέναμε περίπου 3 εβδομάδες για να μας έρθουν κατεστραμμένα ή λάθος προϊόντα.
Εντάξει μέχρι εδώ αλλά τι γίνεται μετά; Το πρώτο που μπορούμε να κάνουμε είναι να επικοινωνήσουμε μαζί τους. Αυτό γίνεται είτε με live chat είτε με e-mail. Δοκιμάσαμε με chat, πάντα στα Αγγλικά. Αφού τους είπαμε το πρόβλημα, μας παρέπεμπαν να τους στείλουμε φωτογραφίες των κατεστραμμένων ή λάθος προϊόντων στο e-mail τους. Μάλιστα όταν ρωτούσαμε διάφορα για την διαδικασία, μας απαντούσαν «Δικό σας πρόβλημα», τόσο ευγενικά.
Με τα e-mail οι απαντήσεις καθυστερούν περίπου 24 ώρες. Παραδέχονται το λάθος τους όταν στέλνεις φωτογραφίες ή video, αλλά τι να το κάνεις ποτέ δεν βρίσκεις το δίκιο σου, αφού όταν φτάνουμε στο δια ταύτα, αυτοί κάνουν τον «Κινέζο».
Έτσι θα προτείναμε ποτέ να μην αγοράζετε απευθείας από Κινέζικες ιστοσελίδες, ακόμα και από ιστοσελίδες άλλων χωρών (αν τα καταφέρνετε λόγω των capital controls), διότι όταν γίνει το λάθος δεν θα το πληρώσει μόνο ο πωλητής, αλλά και εμείς αφού πολλές φορές μας ζητάνε να επιστρέψουμε τα προϊόντα με δική μας χρέωση και αυτό στην Ελλάδα είναι πάρα πολύ δαπανηρό.
Η αναζήτηση φθηνών προϊόντων, μοιραία μας έχει ωθήσει να ψάχνουμε αγορές με φθηνά προϊόντα. Έτσι οι δρόμοι οδηγούν στην Κίνα και στα Κινέζικα ηλεκτρονικά καταστήματα, τα οποία πουλάνε πάμφθηνα προϊόντα και μάλιστα χωρίς τελωνείο, αλλά πολλές φορές δεν βάζουν ούτε μεταφορικά. Άλλωστε τι το θέλουν το λιμάνι του Πειραιά;
Όμως από τη μια τα capital controls και από την άλλη η νοοτροπία των Κινέζων και η ποιότητα των προϊόντων τους, έχουν βάλει φρένο στην αναζήτηση Κινέζικων προϊόντων, τουλάχιστον απευθείας από την πηγή.
Υπάρχουν πολλά Κινέζικα e-shop. Ένα από αυτά είναι το banggood.com το οποίο έχει ωραίο περιτύλιγμα, αλλά από προϊόντα και υπηρεσίες, υστερεί πολύ.
Για παράδειγμα κάναμε μερικές δοκιμές, παρά τα capital controls, να αγοράσουμε διάφορα προϊόντα από αυτό το e-shop. Άλλοτε ερχόντουσαν ελαττωματικά, άλλοτε ερχόντουσαν με ελλιπή εξαρτήματα και άλλοτε, άλλα τους παραγγέλναμε και άλλα μας έστελναν.
Ο χρόνος δε αποστολής από την ημέρα αγοράς, ήταν περίπου 25 μέρες. Δηλαδή περιμέναμε περίπου 3 εβδομάδες για να μας έρθουν κατεστραμμένα ή λάθος προϊόντα.
Εντάξει μέχρι εδώ αλλά τι γίνεται μετά; Το πρώτο που μπορούμε να κάνουμε είναι να επικοινωνήσουμε μαζί τους. Αυτό γίνεται είτε με live chat είτε με e-mail. Δοκιμάσαμε με chat, πάντα στα Αγγλικά. Αφού τους είπαμε το πρόβλημα, μας παρέπεμπαν να τους στείλουμε φωτογραφίες των κατεστραμμένων ή λάθος προϊόντων στο e-mail τους. Μάλιστα όταν ρωτούσαμε διάφορα για την διαδικασία, μας απαντούσαν «Δικό σας πρόβλημα», τόσο ευγενικά.
Με τα e-mail οι απαντήσεις καθυστερούν περίπου 24 ώρες. Παραδέχονται το λάθος τους όταν στέλνεις φωτογραφίες ή video, αλλά τι να το κάνεις ποτέ δεν βρίσκεις το δίκιο σου, αφού όταν φτάνουμε στο δια ταύτα, αυτοί κάνουν τον «Κινέζο».
Έτσι θα προτείναμε ποτέ να μην αγοράζετε απευθείας από Κινέζικες ιστοσελίδες, ακόμα και από ιστοσελίδες άλλων χωρών (αν τα καταφέρνετε λόγω των capital controls), διότι όταν γίνει το λάθος δεν θα το πληρώσει μόνο ο πωλητής, αλλά και εμείς αφού πολλές φορές μας ζητάνε να επιστρέψουμε τα προϊόντα με δική μας χρέωση και αυτό στην Ελλάδα είναι πάρα πολύ δαπανηρό.
Όμως από τη μια τα capital controls και από την άλλη η νοοτροπία των Κινέζων και η ποιότητα των προϊόντων τους, έχουν βάλει φρένο στην αναζήτηση Κινέζικων προϊόντων, τουλάχιστον απευθείας από την πηγή.
Υπάρχουν πολλά Κινέζικα e-shop. Ένα από αυτά είναι το banggood.com το οποίο έχει ωραίο περιτύλιγμα, αλλά από προϊόντα και υπηρεσίες, υστερεί πολύ.
Για παράδειγμα κάναμε μερικές δοκιμές, παρά τα capital controls, να αγοράσουμε διάφορα προϊόντα από αυτό το e-shop. Άλλοτε ερχόντουσαν ελαττωματικά, άλλοτε ερχόντουσαν με ελλιπή εξαρτήματα και άλλοτε, άλλα τους παραγγέλναμε και άλλα μας έστελναν.
Ο χρόνος δε αποστολής από την ημέρα αγοράς, ήταν περίπου 25 μέρες. Δηλαδή περιμέναμε περίπου 3 εβδομάδες για να μας έρθουν κατεστραμμένα ή λάθος προϊόντα.
Εντάξει μέχρι εδώ αλλά τι γίνεται μετά; Το πρώτο που μπορούμε να κάνουμε είναι να επικοινωνήσουμε μαζί τους. Αυτό γίνεται είτε με live chat είτε με e-mail. Δοκιμάσαμε με chat, πάντα στα Αγγλικά. Αφού τους είπαμε το πρόβλημα, μας παρέπεμπαν να τους στείλουμε φωτογραφίες των κατεστραμμένων ή λάθος προϊόντων στο e-mail τους. Μάλιστα όταν ρωτούσαμε διάφορα για την διαδικασία, μας απαντούσαν «Δικό σας πρόβλημα», τόσο ευγενικά.
Με τα e-mail οι απαντήσεις καθυστερούν περίπου 24 ώρες. Παραδέχονται το λάθος τους όταν στέλνεις φωτογραφίες ή video, αλλά τι να το κάνεις ποτέ δεν βρίσκεις το δίκιο σου, αφού όταν φτάνουμε στο δια ταύτα, αυτοί κάνουν τον «Κινέζο».
Έτσι θα προτείναμε ποτέ να μην αγοράζετε απευθείας από Κινέζικες ιστοσελίδες, ακόμα και από ιστοσελίδες άλλων χωρών (αν τα καταφέρνετε λόγω των capital controls), διότι όταν γίνει το λάθος δεν θα το πληρώσει μόνο ο πωλητής, αλλά και εμείς αφού πολλές φορές μας ζητάνε να επιστρέψουμε τα προϊόντα με δική μας χρέωση και αυτό στην Ελλάδα είναι πάρα πολύ δαπανηρό.