notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Οι προτάσεις του Ηλ. Παναγιωτακάκου στο Δημοτικό Συμβούλιο Ευρώτα

slider_image
28-01-2019

Στις 23 Ιανουαρίου, στο δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Ευρώτα με θέμα: «Λήψη απόφασης για χαλαζόπτωση - παγετό της 13ης Ιανουαρίου 2019», ο Δημοτικός Σύμβουλος Ευρώτα Ηλίας Παναγιωτακάκος πρότεινε μέτρα που έγιναν ομόφωνα αποδεκτά και μαζί με τα μέτρα - λύσεις προς τον ΕΛΓΑ, που πρότειναν ο δήμαρχος και συνάδελφοί του, αποτελούν την συνολική απόφαση προς την κυβέρνηση. Το πλήρες κείμενο της πρότασής του:

Στις 23 Ιανουαρίου, στο δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Ευρώτα με θέμα: «Λήψη απόφασης για χαλαζόπτωση - παγετό της 13ης Ιανουαρίου 2019», ο Δημοτικός Σύμβουλος Ευρώτα Ηλίας Παναγιωτακάκος πρότεινε μέτρα που έγιναν ομόφωνα αποδεκτά και μαζί με τα μέτρα - λύσεις προς τον ΕΛΓΑ, που πρότειναν ο δήμαρχος και συνάδελφοί του, αποτελούν την συνολική απόφαση προς την κυβέρνηση.

Το πλήρες κείμενο της πρότασής του:

Θέμα: Λήψη απόφασης για χαλαζόπτωση - παγετό της 13ης Ιανουαρίου 2019

Το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Ευρώτα καλείται να συζητήσει, να αντιμετωπίσει και να διεκδικήσει για τέταρτη συνεχή χρονιά μέτρα και προτάσεις που αφορούν ακραία καιρικά φαινόμενα.

Από το 2015 έως σήμερα, τον πρώτο μήνα του 2019 οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής  είναι πλέον εμφανείς στον δήμο μας και κατ΄ επέκταση στην ευρύτερη περιοχή της Λακωνίας.

Σήμερα η διαδικασία και ο χρόνος δεν προβλέπει την ανάλυση των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής και τους τρόπους αντιμετώπισης τους. Όμως ας το έχουμε κατά νου και στο προσεχές μέλλον να γίνει ειδική συνεδρίαση για την αντιμετώπιση του φαινομένου καθώς και μέτρα άμεσου και μεσοπρόθεσμου χαρακτήρα όπως η ολοκληρωμένη διαχείριση των υδάτινων πόρων, των στερεών αποβλήτων, τα αντιπλημμυρικά έργα κ.λ.π.

Επί της ουσίας συζητήσαμε στην κοινή συνάντηση με τον Υπουργό κ. Αραχωβίτη, την Αντιπεριφερειάρχη κα. Τζανετέα και τον Βουλευτή κ. Δαβάκη και συναποφασίσαμε μέτρα αντιμετώπισης του ακραίου καιρικού φαινομένου (χαλαζόπτωσης - παγετού) της 13ης Ιανουαρίου 2019.

A) Να παραταθεί για ένα ακόμα τρίμηνο κήρυξη του δήμου Ευρώτα σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης.

B) Πάγωμα των εισφορών των δημοτών μας προς τους δημόσιους οργανισμούς (Δ.Ο.Υ, Ασφαλιστικά ταμεία κ.λ.π) και τις τράπεζες.

Γ) Η κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, χωρίς την αναγκαία χρηματοδότηση του δήμου και μάλιστα πληττόμενο για τέσσερα χρόνια είναι μειωμένης ανταπόκρισης. Η κατάσταση εκτάκτου ανάγκης  δίνει την δυνατότητα στον δήμαρχο να προχωρήσει με απ’ ευθείας αναθέσεις σε αναγκαία έργα και εργασίες για θεραπεία και επούλωση.

- Άρα το πρώτο και ουσιαστικό αίτημα διεκδίκησης προς την κυβέρνηση είναι η  χρηματοδότηση  των υποδομών κυρίως της αγροτικής οδοποιίας ,αλλά και πρόσβασης στους στάβλους  των κτηνοτρόφων, ύψους 500.000 ευρώ.
- Το δεύτερο αίτημα διεκδίκησης πρέπει να υποβληθεί αίτημα από κοινού με την Περιφέρεια (λόγω αρμοδιότητας>), για χρηματοδότηση καθαρισμού των ρεμάτων δήμου Ευρώτα και του ποταμού Ευρώτα ύψους 500000 ευρώ.
- Τρίτο αίτημα χρηματοδότηση των ΤΟΕΒ για την αντιμετώπιση των ζημιών στα αποστραγγιστικά, ύψους 300000 ευρώ.

Υπενθυμίζω ότι από το έργο αποκατάστασης των ζημιών από τις πλημμύρες του 2016 δικαιούμαστε την έκπτωση από το έργο ύψους 600000 ευρώ.

Είναι η ώρα η κυβέρνηση να ανταποκριθεί άμεσα και ουσιαστικά στους μετρήσιμους στόχους που προανέφερα και μάλιστα σ’ έναν κατ’ εξοχήν αγροτοκτηνοτροφικό δήμο με περιορισμένους πόρους που μειώθηκαν δραματικά από την χρηματοδότηση έργων και εργασιών από ίδιους πόρους.

Στην χρηματοδότηση των ακραίων καιρικών φαινομένων που πλήττουν την Ελλάδα και την Νότια Ευρώπη πρέπει να συμβάλλει αποφασιστικά η Ευρωπαϊκή Ένωση, ιδιαίτερα για την Ελλάδα της παρατεταμένης οικονομικής κρίσης. Σ’ αυτή την προσπάθεια απαιτείται η συνδρομή όλων των πολιτικών δυνάμεων. Είναι αναγκαίο η πολιτική προστασία να αποκτήσει Πανευρωπαϊκό χαρακτήρα αλληλεγγύης με μέτρα, μέσα και οικονομική ενίσχυση.

Δ) ΕΛΓΑ ο οργανισμός ανταποδοτικού χαρακτήρα έχει διαχρονικά αποδείξει ότι είναι μακριά από τις πραγματικές ανάγκες των αγροτών παρά τις γενναίες εισφορές εκ μέρους τους.

Είναι αλήθεια  ότι, όταν συμβαίνει ένα ακραίο γεγονός με επιπτώσεις στο εισόδημα και στο κεφάλαιο δεν μπορεί να αποκατασταθεί στο ακέραιο η ζημιά. Είναι όμως δυνατόν να προσεγγιστεί χρηματοδοτικά η ζημιά. Στην σημερινή φάση η εκτίμηση και αποκατάσταση της ζημιάς πρέπει να γίνει ανά ζώνη όπως προτάθηκε.

Ε) Πρόσληψη προσωπικού κοινωφελούς εργασίας για εξειδικευμένες εργασίες.

ΣΤ) Υποχρεώσεις των δημοτών προς τον Δήμο: Είναι αποδεδειγμένο ότι τα τελευταία χρόνια η φοροδοτική ανταπόκριση  των δημοτών μας έχει μειωθεί δραματικά λόγω της κρίσης με αποτέλεσμα την υστέρηση των εσόδων του δήμου.

Είναι γνωστό ότι η Αρχή Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε),εξέδωσε την εγκύκλιο 1017/1-2- 2018, που περιλαμβάνει και τους Δήμους  να διενεργούν υποχρεωτικά ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς από την 1η Μαΐου 2018,για κατάσχεση κινητών και ακινήτων, για χρέη προς τους δήμους άνω των 500 ευρώ.

Γίνεται πλέον κατανοητό ότι υπάρχει κίνδυνος κατασχέσεων της  κινητής και ακίνητης περιουσίας των νοικοκυριών στην περιοχή μας, λόγω χρεών προς τον Δήμο. Όσο και αν θέλουμε να το αποφύγουμε πολιτικά, δεν θα το αποφύγουν οι υπάλληλοι της αρμόδιας υπηρεσίας, γιατί θα υπάρχει έλεγχος και προσωπικός καταλογισμός σε βάρος τους, αν δεν πράξουν τα προβλεπόμενα των νόμων.

Μπροστά στο αδιέξοδο που θα δημιουργηθεί το δημοτικό συμβούλιο πρέπει να πάρει μέτρα και να δώσει λύση στα πλαίσια της νομιμότητας.

Συγκεκριμένα προτείνω στα πλαίσια του νόμου 3463/2006 άρθρο 174 παρ.3:

Στους Δήμους και στις Κοινότητες που έχουν δική τους ταμειακή υπηρεσία,
το δημοτικό ή κοινοτικό συμβούλιο με αιτιολογημένη απόφασή του, μπορεί να απαλλάσσει τους οφειλέτες από τις προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής, εφόσον η εκπρόθεσμη καταβολή οφείλεται:
α) στη μη επίδοση της ατομικής ειδοποίησης,
β) σε οικονομική αδυναμία που προήλθε από γεγονότα ανωτέρας βίας,
γ) σε υπαιτιότητα της υπηρεσίας.

Η απόφαση του συμβουλίου εκδίδεται ύστερα από αίτηση του οφειλέτη.
Στις περιπτώσεις α΄ και γ΄ απαιτείται και η γνώμη της ταμειακής υπηρεσίας.
Το εδάφιο (β)αναφέρει την οικονομική αδυναμία για λόγους ανωτέρας βίας. Συνεπώς
Πέραν της παρατεταμένης κρίσης, ο δήμος Ευρώτα βρίσκεται για τέσσερα συνεχή χρόνια σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης με δραματική μείωση των εισοδημάτων των πολιτών με συνέπεια να μην μπορούν να ανταποκριθούν στις ανελαστικές υποχρεώσεις τους και οι βεβαιωμένες οφειλές γίνονται προσαυξήσεις με τα γνωστά αποτελέσματα.

Προτείνω την διαγραφή όλων των προσαυξήσεων για των δημότες μας, λόγω της τετραετούς απώλειας εισοδήματος από τα ακραία καιρικά φαινόμενα, πέραν  της παρατεταμένης οικονομικής κρίσης.

Η διαγραφή των βεβαιωμένων προσαυξήσεων θα γίνει για το χρονικό διάστημα από την 21η Σεπτεμβρίου 2015 έως και το 2019 με την ανάρτηση της απόφασης στην Διαύγεια του Δήμου Ευρώτα.

Η διαδικασία αυτή θα γίνει με τα προβλεπόμενα εκ του άρθρου 174 του ν.3463/2006 δηλαδή με την γνώμη της ταμειακής υπηρεσίας ,την αίτηση του οφειλέτη και η διάρκεια ισχύος να είναι οι έξι (6) μήνες, με την δυνατότητα παράτασης έως και τρεις επί πλέον μήνες λόγω αντικειμενικών δυσκολιών που θα κρίνει η ταμειακή υπηρεσία.

Η απόφαση αυτή είναι μέτρο ανακούφισης των δοκιμαζόμενων οικονομικά συμπολιτών μας και είναι απόλυτα νόμιμη.

Ε) Διαγραφή χρεών
Να προταθεί στα συναρμόδια Υπουργεία η προώθηση άμεσης νομοθετικής ρύθμισης για την διαγραφή μέρους ή του συνόλου των χρεών με διάρκεια ενός έτους, λόγω των συνεχών καταστάσεων εκτάκτου ανάγκης επί τέσσερα (4) συνεχή χρόνια.

Φυσικά διεκδικούμε την μόνιμη διατήρηση αυτής της νομοθετικής ρύθμισης που διεκδικούν και άλλοι δήμοι και η ΚΕΔΕ.

Συγκεκριμένα προτείνουμε το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Ευρώτα πρέπει να πάρει απόφαση για τον τρόπο διαγραφής των χρεών από τον δήμο συμπαρατασσόμενοι και με άλλους δήμους και σε συνεργασία με την ΠΕΔ Πελοποννήσου και την ΚΕΔΕ.

Συγκεκριμένα προτείνω ‘’το δημοτικό συμβούλιο να ζητήσει από την κυβέρνηση νομοθετική ρύθμιση που να δίνει την δυνατότητα στο δημοτικό συμβούλιο με  απόλυτη πλειοψηφία της διαγραφής μέρους ή του συνόλου χρεών από βεβαιωμένες ή μη οφειλές, σύμφωνα με εισοδηματικά κριτήρια και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και προτεραιότητα τους ανέργους, πολύτεκνους, τρίτεκνους, τους δικαιούχους ΚΕΑ, ΑμΕΑ  κ.λ.π….’’

Είναι πρόταση δίκαιη και μπορεί να εφαρμοστεί, γιατί μόνο ο Δήμος μπορεί να γνωρίζει την οικονομικές δυνατότητες των συμπολιτών του και να διατηρεί την αντικειμενικότητα, λόγω της απόλυτης πλειοψηφίας που θα απαιτείται στην λήψη αποφάσεων. Ένας δήμος αλληλέγγυος στους δοκιμαζόμενους δημότες πρέπει να τολμά με δικαιοσύνη και ισονομία.

Ζ) Μέτρα ανακούφισης των Roma, με άμεση επιχορήγηση των οικοσυσκευών, από το αρμόδιο Υπουργείο, που καταστράφηκαν από την πρόσφατη θεομηνία στον προσωρινό καταυλισμό των Τρινήσων. Μεσοπρόθεσμα μέτρα διορθωτικού χαρακτήρα και στρατηγικά μετεγκατάσταση σε κατάλληλο χώρο και τις προβλεπόμενες διαδικασίες από τον νόμο και την ΚΥΑ.

Στις 23 Ιανουαρίου, στο δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Ευρώτα με θέμα: «Λήψη απόφασης για χαλαζόπτωση - παγετό της 13ης Ιανουαρίου 2019», ο Δημοτικός Σύμβουλος Ευρώτα Ηλίας Παναγιωτακάκος πρότεινε μέτρα που έγιναν ομόφωνα αποδεκτά και μαζί με τα μέτρα - λύσεις προς τον ΕΛΓΑ, που πρότειναν ο δήμαρχος και συνάδελφοί του, αποτελούν την συνολική απόφαση προς την κυβέρνηση.

Το πλήρες κείμενο της πρότασής του:

Θέμα: Λήψη απόφασης για χαλαζόπτωση - παγετό της 13ης Ιανουαρίου 2019

Το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Ευρώτα καλείται να συζητήσει, να αντιμετωπίσει και να διεκδικήσει για τέταρτη συνεχή χρονιά μέτρα και προτάσεις που αφορούν ακραία καιρικά φαινόμενα.

Από το 2015 έως σήμερα, τον πρώτο μήνα του 2019 οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής  είναι πλέον εμφανείς στον δήμο μας και κατ΄ επέκταση στην ευρύτερη περιοχή της Λακωνίας.

Σήμερα η διαδικασία και ο χρόνος δεν προβλέπει την ανάλυση των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής και τους τρόπους αντιμετώπισης τους. Όμως ας το έχουμε κατά νου και στο προσεχές μέλλον να γίνει ειδική συνεδρίαση για την αντιμετώπιση του φαινομένου καθώς και μέτρα άμεσου και μεσοπρόθεσμου χαρακτήρα όπως η ολοκληρωμένη διαχείριση των υδάτινων πόρων, των στερεών αποβλήτων, τα αντιπλημμυρικά έργα κ.λ.π.

Επί της ουσίας συζητήσαμε στην κοινή συνάντηση με τον Υπουργό κ. Αραχωβίτη, την Αντιπεριφερειάρχη κα. Τζανετέα και τον Βουλευτή κ. Δαβάκη και συναποφασίσαμε μέτρα αντιμετώπισης του ακραίου καιρικού φαινομένου (χαλαζόπτωσης - παγετού) της 13ης Ιανουαρίου 2019.

A) Να παραταθεί για ένα ακόμα τρίμηνο κήρυξη του δήμου Ευρώτα σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης.

B) Πάγωμα των εισφορών των δημοτών μας προς τους δημόσιους οργανισμούς (Δ.Ο.Υ, Ασφαλιστικά ταμεία κ.λ.π) και τις τράπεζες.

Γ) Η κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, χωρίς την αναγκαία χρηματοδότηση του δήμου και μάλιστα πληττόμενο για τέσσερα χρόνια είναι μειωμένης ανταπόκρισης. Η κατάσταση εκτάκτου ανάγκης  δίνει την δυνατότητα στον δήμαρχο να προχωρήσει με απ’ ευθείας αναθέσεις σε αναγκαία έργα και εργασίες για θεραπεία και επούλωση.

- Άρα το πρώτο και ουσιαστικό αίτημα διεκδίκησης προς την κυβέρνηση είναι η  χρηματοδότηση  των υποδομών κυρίως της αγροτικής οδοποιίας ,αλλά και πρόσβασης στους στάβλους  των κτηνοτρόφων, ύψους 500.000 ευρώ.
- Το δεύτερο αίτημα διεκδίκησης πρέπει να υποβληθεί αίτημα από κοινού με την Περιφέρεια (λόγω αρμοδιότητας>), για χρηματοδότηση καθαρισμού των ρεμάτων δήμου Ευρώτα και του ποταμού Ευρώτα ύψους 500000 ευρώ.
- Τρίτο αίτημα χρηματοδότηση των ΤΟΕΒ για την αντιμετώπιση των ζημιών στα αποστραγγιστικά, ύψους 300000 ευρώ.

Υπενθυμίζω ότι από το έργο αποκατάστασης των ζημιών από τις πλημμύρες του 2016 δικαιούμαστε την έκπτωση από το έργο ύψους 600000 ευρώ.

Είναι η ώρα η κυβέρνηση να ανταποκριθεί άμεσα και ουσιαστικά στους μετρήσιμους στόχους που προανέφερα και μάλιστα σ’ έναν κατ’ εξοχήν αγροτοκτηνοτροφικό δήμο με περιορισμένους πόρους που μειώθηκαν δραματικά από την χρηματοδότηση έργων και εργασιών από ίδιους πόρους.

Στην χρηματοδότηση των ακραίων καιρικών φαινομένων που πλήττουν την Ελλάδα και την Νότια Ευρώπη πρέπει να συμβάλλει αποφασιστικά η Ευρωπαϊκή Ένωση, ιδιαίτερα για την Ελλάδα της παρατεταμένης οικονομικής κρίσης. Σ’ αυτή την προσπάθεια απαιτείται η συνδρομή όλων των πολιτικών δυνάμεων. Είναι αναγκαίο η πολιτική προστασία να αποκτήσει Πανευρωπαϊκό χαρακτήρα αλληλεγγύης με μέτρα, μέσα και οικονομική ενίσχυση.

Δ) ΕΛΓΑ ο οργανισμός ανταποδοτικού χαρακτήρα έχει διαχρονικά αποδείξει ότι είναι μακριά από τις πραγματικές ανάγκες των αγροτών παρά τις γενναίες εισφορές εκ μέρους τους.

Είναι αλήθεια  ότι, όταν συμβαίνει ένα ακραίο γεγονός με επιπτώσεις στο εισόδημα και στο κεφάλαιο δεν μπορεί να αποκατασταθεί στο ακέραιο η ζημιά. Είναι όμως δυνατόν να προσεγγιστεί χρηματοδοτικά η ζημιά. Στην σημερινή φάση η εκτίμηση και αποκατάσταση της ζημιάς πρέπει να γίνει ανά ζώνη όπως προτάθηκε.

Ε) Πρόσληψη προσωπικού κοινωφελούς εργασίας για εξειδικευμένες εργασίες.

ΣΤ) Υποχρεώσεις των δημοτών προς τον Δήμο: Είναι αποδεδειγμένο ότι τα τελευταία χρόνια η φοροδοτική ανταπόκριση  των δημοτών μας έχει μειωθεί δραματικά λόγω της κρίσης με αποτέλεσμα την υστέρηση των εσόδων του δήμου.

Είναι γνωστό ότι η Αρχή Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε),εξέδωσε την εγκύκλιο 1017/1-2- 2018, που περιλαμβάνει και τους Δήμους  να διενεργούν υποχρεωτικά ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς από την 1η Μαΐου 2018,για κατάσχεση κινητών και ακινήτων, για χρέη προς τους δήμους άνω των 500 ευρώ.

Γίνεται πλέον κατανοητό ότι υπάρχει κίνδυνος κατασχέσεων της  κινητής και ακίνητης περιουσίας των νοικοκυριών στην περιοχή μας, λόγω χρεών προς τον Δήμο. Όσο και αν θέλουμε να το αποφύγουμε πολιτικά, δεν θα το αποφύγουν οι υπάλληλοι της αρμόδιας υπηρεσίας, γιατί θα υπάρχει έλεγχος και προσωπικός καταλογισμός σε βάρος τους, αν δεν πράξουν τα προβλεπόμενα των νόμων.

Μπροστά στο αδιέξοδο που θα δημιουργηθεί το δημοτικό συμβούλιο πρέπει να πάρει μέτρα και να δώσει λύση στα πλαίσια της νομιμότητας.

Συγκεκριμένα προτείνω στα πλαίσια του νόμου 3463/2006 άρθρο 174 παρ.3:

Στους Δήμους και στις Κοινότητες που έχουν δική τους ταμειακή υπηρεσία,
το δημοτικό ή κοινοτικό συμβούλιο με αιτιολογημένη απόφασή του, μπορεί να απαλλάσσει τους οφειλέτες από τις προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής, εφόσον η εκπρόθεσμη καταβολή οφείλεται:
α) στη μη επίδοση της ατομικής ειδοποίησης,
β) σε οικονομική αδυναμία που προήλθε από γεγονότα ανωτέρας βίας,
γ) σε υπαιτιότητα της υπηρεσίας.

Η απόφαση του συμβουλίου εκδίδεται ύστερα από αίτηση του οφειλέτη.
Στις περιπτώσεις α΄ και γ΄ απαιτείται και η γνώμη της ταμειακής υπηρεσίας.
Το εδάφιο (β)αναφέρει την οικονομική αδυναμία για λόγους ανωτέρας βίας. Συνεπώς
Πέραν της παρατεταμένης κρίσης, ο δήμος Ευρώτα βρίσκεται για τέσσερα συνεχή χρόνια σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης με δραματική μείωση των εισοδημάτων των πολιτών με συνέπεια να μην μπορούν να ανταποκριθούν στις ανελαστικές υποχρεώσεις τους και οι βεβαιωμένες οφειλές γίνονται προσαυξήσεις με τα γνωστά αποτελέσματα.

Προτείνω την διαγραφή όλων των προσαυξήσεων για των δημότες μας, λόγω της τετραετούς απώλειας εισοδήματος από τα ακραία καιρικά φαινόμενα, πέραν  της παρατεταμένης οικονομικής κρίσης.

Η διαγραφή των βεβαιωμένων προσαυξήσεων θα γίνει για το χρονικό διάστημα από την 21η Σεπτεμβρίου 2015 έως και το 2019 με την ανάρτηση της απόφασης στην Διαύγεια του Δήμου Ευρώτα.

Η διαδικασία αυτή θα γίνει με τα προβλεπόμενα εκ του άρθρου 174 του ν.3463/2006 δηλαδή με την γνώμη της ταμειακής υπηρεσίας ,την αίτηση του οφειλέτη και η διάρκεια ισχύος να είναι οι έξι (6) μήνες, με την δυνατότητα παράτασης έως και τρεις επί πλέον μήνες λόγω αντικειμενικών δυσκολιών που θα κρίνει η ταμειακή υπηρεσία.

Η απόφαση αυτή είναι μέτρο ανακούφισης των δοκιμαζόμενων οικονομικά συμπολιτών μας και είναι απόλυτα νόμιμη.

Ε) Διαγραφή χρεών
Να προταθεί στα συναρμόδια Υπουργεία η προώθηση άμεσης νομοθετικής ρύθμισης για την διαγραφή μέρους ή του συνόλου των χρεών με διάρκεια ενός έτους, λόγω των συνεχών καταστάσεων εκτάκτου ανάγκης επί τέσσερα (4) συνεχή χρόνια.

Φυσικά διεκδικούμε την μόνιμη διατήρηση αυτής της νομοθετικής ρύθμισης που διεκδικούν και άλλοι δήμοι και η ΚΕΔΕ.

Συγκεκριμένα προτείνουμε το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Ευρώτα πρέπει να πάρει απόφαση για τον τρόπο διαγραφής των χρεών από τον δήμο συμπαρατασσόμενοι και με άλλους δήμους και σε συνεργασία με την ΠΕΔ Πελοποννήσου και την ΚΕΔΕ.

Συγκεκριμένα προτείνω ‘’το δημοτικό συμβούλιο να ζητήσει από την κυβέρνηση νομοθετική ρύθμιση που να δίνει την δυνατότητα στο δημοτικό συμβούλιο με  απόλυτη πλειοψηφία της διαγραφής μέρους ή του συνόλου χρεών από βεβαιωμένες ή μη οφειλές, σύμφωνα με εισοδηματικά κριτήρια και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και προτεραιότητα τους ανέργους, πολύτεκνους, τρίτεκνους, τους δικαιούχους ΚΕΑ, ΑμΕΑ  κ.λ.π….’’

Είναι πρόταση δίκαιη και μπορεί να εφαρμοστεί, γιατί μόνο ο Δήμος μπορεί να γνωρίζει την οικονομικές δυνατότητες των συμπολιτών του και να διατηρεί την αντικειμενικότητα, λόγω της απόλυτης πλειοψηφίας που θα απαιτείται στην λήψη αποφάσεων. Ένας δήμος αλληλέγγυος στους δοκιμαζόμενους δημότες πρέπει να τολμά με δικαιοσύνη και ισονομία.

Ζ) Μέτρα ανακούφισης των Roma, με άμεση επιχορήγηση των οικοσυσκευών, από το αρμόδιο Υπουργείο, που καταστράφηκαν από την πρόσφατη θεομηνία στον προσωρινό καταυλισμό των Τρινήσων. Μεσοπρόθεσμα μέτρα διορθωτικού χαρακτήρα και στρατηγικά μετεγκατάσταση σε κατάλληλο χώρο και τις προβλεπόμενες διαδικασίες από τον νόμο και την ΚΥΑ.

Μοιράσου το άρθρο:

Η APELA προτείνει

image

images Δημόσια έργα
22-09-2020

Νέα γέφυρα στη Σκάλα!

Apela Real Estate

Κτηματομεσιτικό Γραφείο Λακωνίας