notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Kατασκευή Iστοσελίδων: Γιατί οι ιστοσελίδες δεν φέρνουν λεφτά

slider_image
03-03-2019

Πριν από μερικά χρόνια το εισιτήριο για να μπει μια επιχείρηση στον ψηφιακό κόσμο του Διαδικτύου ήταν να αποκτήσει μια καλή ιστοσελίδα. Από την κατασκευή ιστοσελίδων έχουμε φτάσει πλέον να μιλάμε μέσα σε εξαιρετικά σύντομο χρονικό διάστημα για το perfomance marketing και πώς αυτό μετουσιώνεται σε κλειδί για τις πωλήσεις και τα κέρδη των επιχειρήσεων. Μάθετε παρακάτω τι είναι το perfomance marketing, σε τι διαφοροποιείται από τις άλλες μορφές marketing και πωλήσεων και ποια πλεονεκτήματα μπορεί να προσφέρει σε κάθε επιχείρηση ανεξαρτήτως μεγέθους. Τι είναι το perfomance marketing Το perfomance marketing συνιστά σήμερα την πιο δυναμική μορφή της digital επικοινωνίας, καθώς αποτελεί το μοναδικό κανάλι προώθησης στο οποίο η επένδυση διαμορφώνεται με βάση το αποτέλεσμα. Με άλλα λόγια, η επιχείρηση που επιδιώκει να διαφημίσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της, πληρώνει μόνο για κάθε χρήστη που αλληλεπιδρά μαζί της, ανάλογα με την ενέργεια που επιδιώκεται αυτός να ολοκληρώσει (συμπλήρωση φόρμας ενδιαφέροντος, πραγματοποίηση αγοράς, επίσκεψη στο site της επιχείρησης). Με αυτόν τον τρόπο καθίσταται εφικτό για την επιχείρηση να υπολογίζει ακριβώς το κόστος της διαφήμισης βάσει των αποτελεσμάτων που επιθυμεί να πετύχει και να καταρτίζει αναλόγως τον προϋπολογισμό της, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα την επιβίωση και τη μακροημέρευσή της. Το perfomance marketing αλλάζει εντελώς τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις διαφημίζουν και πωλούν προϊόντα και υπηρεσίες γι αυτό αποτελεί ιδιαίτερη πρόκληση και για τους marketers, καθώς καλούνται να φέρουν με τη δουλειά τους πραγματικά και άκρως αξιολογήσιμα αποτελέσματα. Γιατί το perfomance marketing είναι διαφορετικό Όταν μια επιχείρηση ήθελε να διαφημίσει τη δραστηριότητά της στο καταναλωτικό κοινό παλαιότερα, επέλεγε ένα ή περισσότερα μέσα βάσει κυρίως της δημοφιλίας του καθενός, δημιουργούσε διαφημιστικά ανάλογα το είδος του μέσου (τηλεόραση, έντυπα, ραδιόφωνο, Internet) και δαπανούσε μεγάλο όγκο χρημάτων με την προσδοκία να φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Με το perfomance marketing εξαλείφεται το υψηλό ρίσκο της διαφημιστικής προώθησης καθώς η επένδυση πλέον διαμορφώνεται με το αποτέλεσμα που κάθε καμπάνια επιφέρει. Ακριβώς επειδή είναι εφικτή η μέτρηση της απόδοσης της επένδυσης (ROI) σε πραγματικό χρόνο, έχει ανατραπεί πλήρως η σχέση προσφοράς - αξίας που χαρακτήριζε το παραδοσιακό marketing, επιτρέποντας στους διαφημιζόμενους να πληρώνουν μόνο τη διαφήμιση που μετατρέπει τους χρήστες σε πελάτες. Το γεγονός ότι κάθε καμπάνια «παρακολουθείται» και τα αποτελέσματά της είναι απόλυτα μετρήσιμα καθιστά το perfomance marketing ως την ιδανική επιλογή για κάθε επιχείρηση που επιθυμεί να διαφημιστεί χωρίς ιδιαίτερο ρίσκο στο κοινό που απευθύνεται και μάλιστα με πραγματικά performance based fees, πληρώνοντας μόνο με βάση το αποτέλεσμα. Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του perfomance marketing Χάρη στις νέες τεχνολογίες και τη μεταβολή που έχει συμβεί στη συμπεριφορά των καταναλωτών, το perfomance marketing έχει εξελιχθεί θεαματικά σε πολύ σύντομο χρόνο. Στις μέρες μας συνιστά τον πιο δημοφιλή τρόπο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών μέσω του Διαδικτύου καθώς είναι ROI-focused (εστιάζει στην απόδοση της επένδυσης), ενέχει χαμηλό ρίσκο και προσφέρει τη δυνατότητα παρακολούθησης των καμπανιών σε πραγματικό χρόνο. Αυτό σημαίνει πρακτικά για κάθε επιχείρηση που επιλέγει το perfomance marketing ότι είναι σε θέση να δημιουργεί διαφημιστικά για κάθε κοινό που απευθύνεται, να μετράει τα αποτελέσματα κάθε διαφήμισης, να αναδιαμορφώνει τη στρατηγική της βάσει αυτών και να επενδύει μόνο στις καμπάνιες που προσελκύουν συγκεκριμένη μερίδα του καταναλωτικού κοινού, ώστε με χαμηλό κόστος και χαμηλό ρίσκο να αυξάνει τους πελάτες, τις πωλήσεις και τα κέρδη της.

Πριν από μερικά χρόνια το εισιτήριο για να μπει μια επιχείρηση στον ψηφιακό κόσμο του Διαδικτύου ήταν να αποκτήσει μια καλή ιστοσελίδα.

Από την κατασκευή ιστοσελίδων έχουμε φτάσει πλέον να μιλάμε μέσα σε εξαιρετικά σύντομο χρονικό διάστημα για το perfomance marketing και πώς αυτό μετουσιώνεται σε κλειδί για τις πωλήσεις και τα κέρδη των επιχειρήσεων.

Μάθετε παρακάτω τι είναι το perfomance marketing, σε τι διαφοροποιείται από τις άλλες μορφές marketing και πωλήσεων και ποια πλεονεκτήματα μπορεί να προσφέρει σε κάθε επιχείρηση ανεξαρτήτως μεγέθους. 

Τι είναι το perfomance marketing

Το perfomance marketing συνιστά σήμερα την πιο δυναμική μορφή της digital επικοινωνίας, καθώς αποτελεί το μοναδικό κανάλι προώθησης στο οποίο η επένδυση διαμορφώνεται με βάση το αποτέλεσμα.

Με άλλα λόγια, η επιχείρηση που επιδιώκει να διαφημίσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της, πληρώνει μόνο για κάθε χρήστη που αλληλεπιδρά μαζί της, ανάλογα με την ενέργεια που επιδιώκεται αυτός να ολοκληρώσει (συμπλήρωση φόρμας ενδιαφέροντος, πραγματοποίηση αγοράς, επίσκεψη στο site της επιχείρησης).

Με αυτόν τον τρόπο καθίσταται εφικτό για την επιχείρηση να υπολογίζει ακριβώς το κόστος της διαφήμισης βάσει των αποτελεσμάτων που επιθυμεί να πετύχει και να καταρτίζει αναλόγως τον προϋπολογισμό της, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα την επιβίωση και τη μακροημέρευσή της.

Το perfomance marketing αλλάζει εντελώς τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις διαφημίζουν και πωλούν προϊόντα και υπηρεσίες γι αυτό αποτελεί ιδιαίτερη πρόκληση και για τους marketers, καθώς καλούνται να φέρουν με τη δουλειά τους πραγματικά και άκρως αξιολογήσιμα αποτελέσματα.

Γιατί το perfomance marketing είναι διαφορετικό

Όταν μια επιχείρηση ήθελε να διαφημίσει τη δραστηριότητά της στο καταναλωτικό κοινό παλαιότερα, επέλεγε ένα ή περισσότερα μέσα βάσει κυρίως της δημοφιλίας του καθενός, δημιουργούσε διαφημιστικά ανάλογα το είδος του μέσου (τηλεόραση, έντυπα, ραδιόφωνο, Internet) και δαπανούσε μεγάλο όγκο χρημάτων με την προσδοκία να φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Με το perfomance marketing εξαλείφεται το υψηλό ρίσκο της διαφημιστικής προώθησης καθώς η επένδυση πλέον διαμορφώνεται με το αποτέλεσμα που κάθε καμπάνια επιφέρει.

Ακριβώς επειδή είναι εφικτή η μέτρηση της απόδοσης της επένδυσης (ROI) σε πραγματικό χρόνο, έχει ανατραπεί πλήρως η σχέση προσφοράς - αξίας που χαρακτήριζε το παραδοσιακό marketing, επιτρέποντας στους διαφημιζόμενους να πληρώνουν μόνο τη διαφήμιση που μετατρέπει τους χρήστες σε πελάτες.

Το γεγονός ότι κάθε καμπάνια «παρακολουθείται» και τα αποτελέσματά της είναι απόλυτα μετρήσιμα καθιστά το perfomance marketing ως την ιδανική επιλογή για κάθε επιχείρηση που επιθυμεί να διαφημιστεί χωρίς ιδιαίτερο ρίσκο στο κοινό που απευθύνεται και μάλιστα με πραγματικά performance based fees, πληρώνοντας μόνο με βάση το αποτέλεσμα.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του perfomance marketing

Χάρη στις νέες τεχνολογίες και τη μεταβολή που έχει συμβεί στη συμπεριφορά των καταναλωτών, το perfomance marketing έχει εξελιχθεί θεαματικά σε πολύ σύντομο χρόνο.

Στις μέρες μας συνιστά τον πιο δημοφιλή τρόπο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών μέσω του Διαδικτύου καθώς είναι ROI-focused (εστιάζει στην απόδοση της επένδυσης), ενέχει χαμηλό ρίσκο και προσφέρει τη δυνατότητα παρακολούθησης των καμπανιών σε πραγματικό χρόνο.

Αυτό σημαίνει πρακτικά για κάθε επιχείρηση που επιλέγει το perfomance marketing ότι είναι σε θέση να δημιουργεί διαφημιστικά για κάθε κοινό που απευθύνεται, να μετράει τα αποτελέσματα κάθε διαφήμισης, να αναδιαμορφώνει τη στρατηγική της βάσει αυτών και να επενδύει μόνο στις καμπάνιες που προσελκύουν συγκεκριμένη μερίδα του καταναλωτικού κοινού, ώστε με χαμηλό κόστος και χαμηλό ρίσκο να αυξάνει τους πελάτες, τις πωλήσεις και τα κέρδη της.

Πριν από μερικά χρόνια το εισιτήριο για να μπει μια επιχείρηση στον ψηφιακό κόσμο του Διαδικτύου ήταν να αποκτήσει μια καλή ιστοσελίδα.

Από την κατασκευή ιστοσελίδων έχουμε φτάσει πλέον να μιλάμε μέσα σε εξαιρετικά σύντομο χρονικό διάστημα για το perfomance marketing και πώς αυτό μετουσιώνεται σε κλειδί για τις πωλήσεις και τα κέρδη των επιχειρήσεων.

Μάθετε παρακάτω τι είναι το perfomance marketing, σε τι διαφοροποιείται από τις άλλες μορφές marketing και πωλήσεων και ποια πλεονεκτήματα μπορεί να προσφέρει σε κάθε επιχείρηση ανεξαρτήτως μεγέθους. 

Τι είναι το perfomance marketing

Το perfomance marketing συνιστά σήμερα την πιο δυναμική μορφή της digital επικοινωνίας, καθώς αποτελεί το μοναδικό κανάλι προώθησης στο οποίο η επένδυση διαμορφώνεται με βάση το αποτέλεσμα.

Με άλλα λόγια, η επιχείρηση που επιδιώκει να διαφημίσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της, πληρώνει μόνο για κάθε χρήστη που αλληλεπιδρά μαζί της, ανάλογα με την ενέργεια που επιδιώκεται αυτός να ολοκληρώσει (συμπλήρωση φόρμας ενδιαφέροντος, πραγματοποίηση αγοράς, επίσκεψη στο site της επιχείρησης).

Με αυτόν τον τρόπο καθίσταται εφικτό για την επιχείρηση να υπολογίζει ακριβώς το κόστος της διαφήμισης βάσει των αποτελεσμάτων που επιθυμεί να πετύχει και να καταρτίζει αναλόγως τον προϋπολογισμό της, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα την επιβίωση και τη μακροημέρευσή της.

Το perfomance marketing αλλάζει εντελώς τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις διαφημίζουν και πωλούν προϊόντα και υπηρεσίες γι αυτό αποτελεί ιδιαίτερη πρόκληση και για τους marketers, καθώς καλούνται να φέρουν με τη δουλειά τους πραγματικά και άκρως αξιολογήσιμα αποτελέσματα.

Γιατί το perfomance marketing είναι διαφορετικό

Όταν μια επιχείρηση ήθελε να διαφημίσει τη δραστηριότητά της στο καταναλωτικό κοινό παλαιότερα, επέλεγε ένα ή περισσότερα μέσα βάσει κυρίως της δημοφιλίας του καθενός, δημιουργούσε διαφημιστικά ανάλογα το είδος του μέσου (τηλεόραση, έντυπα, ραδιόφωνο, Internet) και δαπανούσε μεγάλο όγκο χρημάτων με την προσδοκία να φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Με το perfomance marketing εξαλείφεται το υψηλό ρίσκο της διαφημιστικής προώθησης καθώς η επένδυση πλέον διαμορφώνεται με το αποτέλεσμα που κάθε καμπάνια επιφέρει.

Ακριβώς επειδή είναι εφικτή η μέτρηση της απόδοσης της επένδυσης (ROI) σε πραγματικό χρόνο, έχει ανατραπεί πλήρως η σχέση προσφοράς - αξίας που χαρακτήριζε το παραδοσιακό marketing, επιτρέποντας στους διαφημιζόμενους να πληρώνουν μόνο τη διαφήμιση που μετατρέπει τους χρήστες σε πελάτες.

Το γεγονός ότι κάθε καμπάνια «παρακολουθείται» και τα αποτελέσματά της είναι απόλυτα μετρήσιμα καθιστά το perfomance marketing ως την ιδανική επιλογή για κάθε επιχείρηση που επιθυμεί να διαφημιστεί χωρίς ιδιαίτερο ρίσκο στο κοινό που απευθύνεται και μάλιστα με πραγματικά performance based fees, πληρώνοντας μόνο με βάση το αποτέλεσμα.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του perfomance marketing

Χάρη στις νέες τεχνολογίες και τη μεταβολή που έχει συμβεί στη συμπεριφορά των καταναλωτών, το perfomance marketing έχει εξελιχθεί θεαματικά σε πολύ σύντομο χρόνο.

Στις μέρες μας συνιστά τον πιο δημοφιλή τρόπο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών μέσω του Διαδικτύου καθώς είναι ROI-focused (εστιάζει στην απόδοση της επένδυσης), ενέχει χαμηλό ρίσκο και προσφέρει τη δυνατότητα παρακολούθησης των καμπανιών σε πραγματικό χρόνο.

Αυτό σημαίνει πρακτικά για κάθε επιχείρηση που επιλέγει το perfomance marketing ότι είναι σε θέση να δημιουργεί διαφημιστικά για κάθε κοινό που απευθύνεται, να μετράει τα αποτελέσματα κάθε διαφήμισης, να αναδιαμορφώνει τη στρατηγική της βάσει αυτών και να επενδύει μόνο στις καμπάνιες που προσελκύουν συγκεκριμένη μερίδα του καταναλωτικού κοινού, ώστε με χαμηλό κόστος και χαμηλό ρίσκο να αυξάνει τους πελάτες, τις πωλήσεις και τα κέρδη της.

Μοιράσου το άρθρο:

Η APELA προτείνει

image

images Επιχειρηματικά νέα
23-09-2020

Γ. Κεραμιδάς: «10 βήματα μπροστά»

images Επιχειρηματικά νέα
10-09-2020

Το πιο ενημερωμένο Pet Shop στην Αθήνα

images Επιχειρηματικά νέα
20-08-2020

«Εβδομάδα Εμπορίου» στη Σπάρτη!

Apela Real Estate

Κτηματομεσιτικό Γραφείο Λακωνίας