Προσπάθεια για να τύχουν εκ νέου της έγκρισης για ένταξή τους στο ΕΣΠΑ θα κάνει η Περιφέρεια Πελοποννήσου για τα 5 οδικά έργα που απέτυχαν, σε -πρώτη φάση τουλάχιστον-, να ενταχθούν προς χρηματοδότηση στο εν λόγω πρόγραμμα, λόγω απουσίας ώριμων μελετών.

Αυτό σημείωσε την Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου ο περιφερειάρχης Παναγιώτης Νίκας, με την παρατήρηση ότι «η απουσία ώριμων μελετών με υποχρέωσε να υπογράψω σήμερα την απένταξη πέντε μεγάλων οδικών έργων της Περιφέρειας, που είχαν υποβληθεί από την κεντρική Διεύθυνση Τεχνικών Έργων».

Οι αναφορές του περιφερειάρχη αφορούσαν, μεταξύ άλλων, τον δρόμο Σπάρτη - Γύθειο, όπως και στη σύνδεση της Αργολίδας με τον αυτοκινητόδρομο Α7 (Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα).

Συγκεκριμένα, τα έργα που δεν εγκρίθηκαν από την κεντρική επιτροπή του ΕΣΠΑ προς χρηματοδότηση είναι, τα εξής:

α) βελτίωση του δρόμου Σπάρτης - Γυθείου (παράκαμψη Χάνια Βασιλακίου)

β) βελτίωση και πρόσβαση προσπελασιμότητας της περιοχής Ισθμού - Κορίνθου

γ) κόμβος Αρχαία Νεμέα - Δερβενάκια - Μυκήνες

δ) βελτίωση εθνικής οδού Τρίπολη - Σπάρτη - Μονεμβασιά (παράκαμψη οικισμού Βλαχιώτη), και

ε) κατασκευή τμήματος Αγία Ελεούσα - Αρκαδικός, στην εθνική οδό Αργος - Ναύπλιο - θέατρο Επιδαύρου - Παλαιά Επίδαυρος.

Περιφέρεια Πελοποννήσου

• Θυμίζουμε πως την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου, ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, σε συνέντευξη Τύπου είχε επισημάνει τον κίνδυνο να χαθούν 293.000.000 ευρώ από το ΕΣΠΑ της Περιφέρειας Πελοποννήσου, λόγω έλλειψης ώριμων μελετών. «Είμαστε σε πολύ δύσκολη κατάσταση, υπάρχουν αυτή τη στιγμή έργα που πρέπει να απενταχθούν διότι δεν είναι ώριμα μελετητικά και κάποιος πρέπει να πάρει το κόστος. Και θα το πάρουμε εμείς», είχε σημειώσει ο κ. Νίκας (δείτε σχετικό θέμα εδώ).