Παραδόθηκε στον Δήμαρχο Σπάρτης το στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ για τον τουρισμό

Μοιράσου το άρθρο:
29-07-2021
Την Παρασκευή 23 Ιουλίου
Σχετικά Άρθρα
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Δήμου Σπάρτης «την Παρασκευή 23/7/2021 πραγματοποιήθηκε συνάντηση του Δημάρχου Σπάρτης κ. Πέτρου Δούκα με τον Δρ. Βαρελά Σωτήριο, Επίκουρο Καθηγητή Στρατηγικής για τον Τουρισμό στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς - Τμήμα Τουριστικών Σπουδών, παρουσία της Αντιδημάρχου Τουριστικής Ανάπτυξης και Κοινωνικής Πολιτικής κας Αναστασοπούλου - Ζαχαράκη Γεωργίας και του Προϊστάμενου του Τμήματος Τουρισμού κ. Μητράκου Χρήστου».
Όπως σημειώνει ο Δήμος Σπάρτης «στη συνάντηση ο κ. Βαρελάς παρέδωσε στον κ. Δήμαρχο αντίτυπο του Στρατηγικού Σχεδίου Μάρκετινγκ για τον Τουρισμό του Δήμου Σπάρτης, την εκπόνηση του οποίου είχε αναλάβει για λογαριασμό του Δήμου και ενημέρωσε εκτενώς τους παρευρισκομένους για τα ευρήματα και τις προτάσεις που περιλαμβάνονται στο στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό. Ακολούθησε συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων σχετικά με τα μέσα και το χρονοδιάγραμμα εφαρμογής του σχεδίου μάρκετινγκ και αποφασίστηκε να πραγματοποιηθεί η επίσημη παρουσίασή του, εν ευθέτω χρόνο».
Τέλος, στην ανακοίνωση σημειώνεται πως «η σύνταξη ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μάρκετινγκ για το Δήμο Σπάρτης θέτει τις βάσεις για τη δημιουργία ενός ανταγωνιστικού τουριστικού προϊόντος της περιοχής μας μέσω επιστημονικής προσέγγισης με σκοπό την βέλτιστη προβολή και αναβάθμισή του και αποτελεί παράλληλα ένα χρήσιμο εργαλείο, για όλους τους εμπλεκόμενους με τον τουρισμό, βοηθώντας στην οικονομική και τουριστική ανάπτυξη του Δήμου μας».
Όπως σημειώνει ο Δήμος Σπάρτης «στη συνάντηση ο κ. Βαρελάς παρέδωσε στον κ. Δήμαρχο αντίτυπο του Στρατηγικού Σχεδίου Μάρκετινγκ για τον Τουρισμό του Δήμου Σπάρτης, την εκπόνηση του οποίου είχε αναλάβει για λογαριασμό του Δήμου και ενημέρωσε εκτενώς τους παρευρισκομένους για τα ευρήματα και τις προτάσεις που περιλαμβάνονται στο στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό. Ακολούθησε συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων σχετικά με τα μέσα και το χρονοδιάγραμμα εφαρμογής του σχεδίου μάρκετινγκ και αποφασίστηκε να πραγματοποιηθεί η επίσημη παρουσίασή του, εν ευθέτω χρόνο».
Τέλος, στην ανακοίνωση σημειώνεται πως «η σύνταξη ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μάρκετινγκ για το Δήμο Σπάρτης θέτει τις βάσεις για τη δημιουργία ενός ανταγωνιστικού τουριστικού προϊόντος της περιοχής μας μέσω επιστημονικής προσέγγισης με σκοπό την βέλτιστη προβολή και αναβάθμισή του και αποτελεί παράλληλα ένα χρήσιμο εργαλείο, για όλους τους εμπλεκόμενους με τον τουρισμό, βοηθώντας στην οικονομική και τουριστική ανάπτυξη του Δήμου μας».
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Δήμου Σπάρτης «την Παρασκευή 23/7/2021 πραγματοποιήθηκε συνάντηση του Δημάρχου Σπάρτης κ. Πέτρου Δούκα με τον Δρ. Βαρελά Σωτήριο, Επίκουρο Καθηγητή Στρατηγικής για τον Τουρισμό στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς - Τμήμα Τουριστικών Σπουδών, παρουσία της Αντιδημάρχου Τουριστικής Ανάπτυξης και Κοινωνικής Πολιτικής κας Αναστασοπούλου - Ζαχαράκη Γεωργίας και του Προϊστάμενου του Τμήματος Τουρισμού κ. Μητράκου Χρήστου».
Όπως σημειώνει ο Δήμος Σπάρτης «στη συνάντηση ο κ. Βαρελάς παρέδωσε στον κ. Δήμαρχο αντίτυπο του Στρατηγικού Σχεδίου Μάρκετινγκ για τον Τουρισμό του Δήμου Σπάρτης, την εκπόνηση του οποίου είχε αναλάβει για λογαριασμό του Δήμου και ενημέρωσε εκτενώς τους παρευρισκομένους για τα ευρήματα και τις προτάσεις που περιλαμβάνονται στο στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό. Ακολούθησε συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων σχετικά με τα μέσα και το χρονοδιάγραμμα εφαρμογής του σχεδίου μάρκετινγκ και αποφασίστηκε να πραγματοποιηθεί η επίσημη παρουσίασή του, εν ευθέτω χρόνο».
Τέλος, στην ανακοίνωση σημειώνεται πως «η σύνταξη ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μάρκετινγκ για το Δήμο Σπάρτης θέτει τις βάσεις για τη δημιουργία ενός ανταγωνιστικού τουριστικού προϊόντος της περιοχής μας μέσω επιστημονικής προσέγγισης με σκοπό την βέλτιστη προβολή και αναβάθμισή του και αποτελεί παράλληλα ένα χρήσιμο εργαλείο, για όλους τους εμπλεκόμενους με τον τουρισμό, βοηθώντας στην οικονομική και τουριστική ανάπτυξη του Δήμου μας».
Όπως σημειώνει ο Δήμος Σπάρτης «στη συνάντηση ο κ. Βαρελάς παρέδωσε στον κ. Δήμαρχο αντίτυπο του Στρατηγικού Σχεδίου Μάρκετινγκ για τον Τουρισμό του Δήμου Σπάρτης, την εκπόνηση του οποίου είχε αναλάβει για λογαριασμό του Δήμου και ενημέρωσε εκτενώς τους παρευρισκομένους για τα ευρήματα και τις προτάσεις που περιλαμβάνονται στο στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό. Ακολούθησε συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων σχετικά με τα μέσα και το χρονοδιάγραμμα εφαρμογής του σχεδίου μάρκετινγκ και αποφασίστηκε να πραγματοποιηθεί η επίσημη παρουσίασή του, εν ευθέτω χρόνο».
Τέλος, στην ανακοίνωση σημειώνεται πως «η σύνταξη ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μάρκετινγκ για το Δήμο Σπάρτης θέτει τις βάσεις για τη δημιουργία ενός ανταγωνιστικού τουριστικού προϊόντος της περιοχής μας μέσω επιστημονικής προσέγγισης με σκοπό την βέλτιστη προβολή και αναβάθμισή του και αποτελεί παράλληλα ένα χρήσιμο εργαλείο, για όλους τους εμπλεκόμενους με τον τουρισμό, βοηθώντας στην οικονομική και τουριστική ανάπτυξη του Δήμου μας».


