Το 1 είναι μικρότερο του 57, αλλά το 57 κάνει περισσότερη φασαρία από το 103

Μοιράσου το άρθρο:
13-06-2025
Γράφει ο Γεώργιος Αλατσάς *
Σχετικά Άρθρα
Ας αναλύσουμε αυτά τα νούμερα.
• Ένα το θύμα της μετάγγισης στο Τζάνειο νοσοκομείο Πειραιώς.
• 57 τα θύματα στα Τέμπη και επειδή έχουνε γίνει πολλά ατυχήματα στα Τέμπη μιλάω για το τελευταίο με τα τρένα.
• Και 103 τα θύματα από την πυρκαγιά στο Μάτι.
Όταν εννοώ θύματα ,παντού εννοώ νεκρούς εκτός από την πρώτη περίπτωση που ευτυχώς το θύμα της λάθος μετάγγισης δεν έχει καταλήξει ακόμα αλλά με τη ζωή που θα έχει αν επιβιώσει δεν ξέρουμε αν συμφέρει και να ζει καθώς θα βασανίζεται και θα πονάει και θα είναι φυτό.
Σε όλες τις περιπτώσεις μιλάμε για παραλήψεις. Είτε της στιγμής, είτε διαχρονικές από τις κυβερνήσεις είτε απλά ανθρώπινα λάθη.
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι βάζουμε στο ζύγι της ανθρώπινες ζωές και μάλιστα χωρίς να τηρείται και η αναλογία. Για παράδειγμα η μαθηματική λογική λέει όσο περισσότεροι πεθαίνουνε τόσο πιο πολύ πονάμε. Η χριστιανική ηθική λέει είτε πεθάνει ένας είτε πεθάνουν χίλιοι πρέπει να πονάμε το ίδιο γιατί η ζωή δεν μπαίνει στο ζύγι. Για αυτό ποτέ δεν κατάλαβα όταν πεθαίνει ένας ηλικιωμένος γιατί λένε, ε ήτανε μεγάλος. Σας αρέσει να σας το πει ο γιατρός και να σας πει την γιαγιά σας δεν την περιποιούμαστε γιατί είναι 100 χρόνων;
Πρόσφατα για την πυρκαγιά στο Μάτι ανακοινώθηκε η απόφαση και θα πάνε και κάποιοι φυλακή. Εγώ δεν χαίρομαι καθόλου όταν κάποιος στεναχωριέται και τιμωρείται όμως είναι και αυτό μία δικαίωση για τις οικογένειες που έχασαν τους δικούς τους και μία ικανοποίηση για όσους καταστράφηκε η περιουσία τους.
Στην περίπτωση την παραπάνω δεν υπήρχαν άτομα σαν την περίπτωση που θα περιγράψω τώρα με τα τρένα να βρίσκονται κάθε μέρα στα κανάλια με αποτέλεσμα να ξεσηκώνεται και η κοινωνία.
Και ρωτώ, η κοινωνία καθοδηγείται; Σίγουρα ναι, καθοδηγείται. Άλλωστε πιστεύει κάθε πολιτικάντη που τάζει λαγούς με πετραχήλια αλλά δεν υπάρχει και η δικαιοσύνη όταν δεν κάνουν αυτά που μας υπόσχονται προεκλογικά να τους μαζέψει και να τους τιμωρήσει για διασπορά ψευδών ειδήσεων και παραπλάνηση του εκλογικού σώματος.
Οπότε έχουμε μία περίπτωση όπου από ένα ανθρώπινο λάθος που έστειλε δύο τρένα να κινούνται στην ίδια γραμμή και αντίθετα . Αποτέλεσμα αυτού να συγκρουστούν. Επειδή βρέθηκαν συγγενείς να πράξουν αυτά που πράττουν ξεσηκώνεται η κοινωνία και τα βάζει ακόμα και με τον πρωθυπουργό της χώρας λες και ευθύνεται αυτός για το συγκεκριμένο ανθρώπινο λάθος, αυτό έστειλε τα τρένα στην ίδια γραμμή με αντίθετη κατεύθυνση άρα με αποτέλεσμα την μοιραία σύγκρουση. Μήπως αυτός ήταν στο κέντρο ελέγχου;
Βέβαια εδώ το ανθρώπινο λάθος αναδεικνύει πολλά λάθη και παραλήψεις για την περιβόητη σύμβαση για την ασφάλεια στα τρένα η οποία ήτανε γνωστό πως δεν έχει υλοποιηθεί και στην αρμόδια αρχή της ευρωπαϊκής ενώσεως με λίγα λόγια δεν έπρεπε τα δρομολόγια τα συγκεκριμένα να γίνονται καθόλου.
Εκεί πρώτη φορά κατάλαβα γιατί οι συμπαθέστατοι κομμουνιστάς ,την ιδεολογία των οποίων εννοείται και δεν πιστεύω ,έχουνε δίκιο όταν λένε το σύνθημα:" Τα κέρδη τους οι ζωές μας."
Καθώς μετά το δυστύχημα η εταιρεία του ιταλικού δημοσίου, που εκεί στην Ιταλία δεν ξεπουλούν αλλά επενδύουν σε άλλες χώρες που ξεπουλούν, είπε θα επενδύσει στην ασφάλεια. Ώπα. Κατόπιν εορτής και με τόσους νεκρούς; Αποζημιώσεις θα δώσει; Επίσης ανακαλύφθηκε πέρα από το ότι γνωρίζανε για το θέμα της ασφάλειας ότι κάποιοι κάνανε και το κορόιδο και δηλώνανε από τα έδρανα της Βουλής (που μάλλον πολύ έξυπνα έγραψε το κινητό αντί βουλής, βολής) "ντροπή και να θέτετε τέτοιο θέμα."
Επίσης ψάξανε και βρήκανε από τότε που ιδιωτικοποιήθηκε το συγκεκριμένο δρομολόγιο ότι μειώθηκε κατά 60% (αν θυμάμαι καλά) περίπου το προσωπικό. Για αυτό και οι ίδιοι οι εργαζόμενοι στέλνανε έγγραφα για την υποστελέχωση και τονίζανε τα θέματα ασφαλείας. Και κάτι που θα παντρέψω με την άρση μονιμότητας που θέλουνε στο δημόσιο. Πχ Η Hellenic Train προχώρησε στην απόλυση του Κώστα Γενηδούνια, πρώην προέδρου του σωματείου των μηχανοδηγών.
Τώρα θα μου πείτε αυτό έγινε στον ιδιωτικό τομέα. Εγώ θα σας πω ότι η συγκεκριμένη εταιρεία είναι το ιταλικό δημόσιο που δραστηριοποιείται ιδιωτικά στην Ελλάδα άρα στην ουσία το ιταλικό δημόσιο τον απέλεισαι. Και επίσης ότι σταμάτησε αυτό να συμβαίνει στην Ελλάδα έχει χυθεί αίμα, δάκρυα και ιδρώτας στην πλατεία Κλαυθμώνος για όποιον γνωρίζει. Πολύ απλά κάποτε όταν άλλαζαν οι κυβερνήσεις άλλαζαν και οι εργαζόμενοι στο δημόσιο άρα μία φορά γινότανε και μπορεί να ξαναγίνει. Και αυτοί κλαίγανε με τα κλαθμών και οδυρμών γιατί χάνανε τις δουλειές τους. Επίσης τίποτα δεν είναι δεδομένο επειδή είναι κεκτημένο . Θέλει και αυτό αγώνας για να διατηρηθεί και να επεκταθεί.
Με λίγα λόγια επειδή ήδη έγινε μακρύ το άρθρο δεν μπορώ να καταλάβω γιατί για μία υπόθεση που πεθάνανε σχεδόν οι διπλάσιοι και προδήλως όλη η Ελλάδα κατάλαβε από την πρώτη στιγμή και για αυτό άλλωστε η δικαιοσύνη τιμώρησε άτομα όπως υπεύθυνο του πυροσβεστικού σώματος και της πολιτικής προστασίας που δεν οργάνωσαν σωστά την εκκένωση ,δεν ειδοποίησαν έγκαιρα για αυτή και δεν είχανε προβλέψει τι θα συμβεί λόγω των παραλείψεων που υπήρχαν .
Δεν έγινε το παραμικρό από την κοινωνία για το Μάτι ,άρα καθοδηγείται και για λιγότερα θύματα επειδή έτυχε να γίνει το ατυχήμα στα πλαίσια της περιόδου του καρναβαλιού δηλαδή στα πλαίσια εορταστικής περιόδου και τα λοιπά και τα λοιπα με τα περισσότερα παιδιά ένα είναι φοιτητές που επέστρεφαν από την Πάτρα επειδή κάποιοι σηκώσανε από τους γονείς το θέμα ψηλά η κοινωνία ανταποκρίνεται.
Όσο δε για την κακομοίρα με τη μετάγγιση που δεν χρειαζότανε με αποτέλεσμα επειδή μπήκε λάθος αίμα στον οργανισμό της να είναι ζωντανή - νεκρή δεν νοιάζεται κανείς.
Μήπως για το λάθος του νοσηλευτή να πάμε μέσα τον υπουργό υγείας Άδωνι Γεωργιάδη;
Αυτές τις σκέψεις μοιράζομαι. Δεν θα κάνω επίλογο με συμπέρασμα . Τον επίλογο με το συμπέρασμα ας τον κάνει ο καθένας μόνος του στις σκέψεις του.
* Γεώργιος Αλατσάς: Πτυχιούχος Μαθηματικός και Διπλωματούχος Οικονομολόγος Αρθρογράφος, Σχολιαστής, Αναλυτής
• Ένα το θύμα της μετάγγισης στο Τζάνειο νοσοκομείο Πειραιώς.
• 57 τα θύματα στα Τέμπη και επειδή έχουνε γίνει πολλά ατυχήματα στα Τέμπη μιλάω για το τελευταίο με τα τρένα.
• Και 103 τα θύματα από την πυρκαγιά στο Μάτι.
Όταν εννοώ θύματα ,παντού εννοώ νεκρούς εκτός από την πρώτη περίπτωση που ευτυχώς το θύμα της λάθος μετάγγισης δεν έχει καταλήξει ακόμα αλλά με τη ζωή που θα έχει αν επιβιώσει δεν ξέρουμε αν συμφέρει και να ζει καθώς θα βασανίζεται και θα πονάει και θα είναι φυτό.
Σε όλες τις περιπτώσεις μιλάμε για παραλήψεις. Είτε της στιγμής, είτε διαχρονικές από τις κυβερνήσεις είτε απλά ανθρώπινα λάθη.
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι βάζουμε στο ζύγι της ανθρώπινες ζωές και μάλιστα χωρίς να τηρείται και η αναλογία. Για παράδειγμα η μαθηματική λογική λέει όσο περισσότεροι πεθαίνουνε τόσο πιο πολύ πονάμε. Η χριστιανική ηθική λέει είτε πεθάνει ένας είτε πεθάνουν χίλιοι πρέπει να πονάμε το ίδιο γιατί η ζωή δεν μπαίνει στο ζύγι. Για αυτό ποτέ δεν κατάλαβα όταν πεθαίνει ένας ηλικιωμένος γιατί λένε, ε ήτανε μεγάλος. Σας αρέσει να σας το πει ο γιατρός και να σας πει την γιαγιά σας δεν την περιποιούμαστε γιατί είναι 100 χρόνων;
Πρόσφατα για την πυρκαγιά στο Μάτι ανακοινώθηκε η απόφαση και θα πάνε και κάποιοι φυλακή. Εγώ δεν χαίρομαι καθόλου όταν κάποιος στεναχωριέται και τιμωρείται όμως είναι και αυτό μία δικαίωση για τις οικογένειες που έχασαν τους δικούς τους και μία ικανοποίηση για όσους καταστράφηκε η περιουσία τους.
Στην περίπτωση την παραπάνω δεν υπήρχαν άτομα σαν την περίπτωση που θα περιγράψω τώρα με τα τρένα να βρίσκονται κάθε μέρα στα κανάλια με αποτέλεσμα να ξεσηκώνεται και η κοινωνία.
Και ρωτώ, η κοινωνία καθοδηγείται; Σίγουρα ναι, καθοδηγείται. Άλλωστε πιστεύει κάθε πολιτικάντη που τάζει λαγούς με πετραχήλια αλλά δεν υπάρχει και η δικαιοσύνη όταν δεν κάνουν αυτά που μας υπόσχονται προεκλογικά να τους μαζέψει και να τους τιμωρήσει για διασπορά ψευδών ειδήσεων και παραπλάνηση του εκλογικού σώματος.
Οπότε έχουμε μία περίπτωση όπου από ένα ανθρώπινο λάθος που έστειλε δύο τρένα να κινούνται στην ίδια γραμμή και αντίθετα . Αποτέλεσμα αυτού να συγκρουστούν. Επειδή βρέθηκαν συγγενείς να πράξουν αυτά που πράττουν ξεσηκώνεται η κοινωνία και τα βάζει ακόμα και με τον πρωθυπουργό της χώρας λες και ευθύνεται αυτός για το συγκεκριμένο ανθρώπινο λάθος, αυτό έστειλε τα τρένα στην ίδια γραμμή με αντίθετη κατεύθυνση άρα με αποτέλεσμα την μοιραία σύγκρουση. Μήπως αυτός ήταν στο κέντρο ελέγχου;
Βέβαια εδώ το ανθρώπινο λάθος αναδεικνύει πολλά λάθη και παραλήψεις για την περιβόητη σύμβαση για την ασφάλεια στα τρένα η οποία ήτανε γνωστό πως δεν έχει υλοποιηθεί και στην αρμόδια αρχή της ευρωπαϊκής ενώσεως με λίγα λόγια δεν έπρεπε τα δρομολόγια τα συγκεκριμένα να γίνονται καθόλου.
Εκεί πρώτη φορά κατάλαβα γιατί οι συμπαθέστατοι κομμουνιστάς ,την ιδεολογία των οποίων εννοείται και δεν πιστεύω ,έχουνε δίκιο όταν λένε το σύνθημα:" Τα κέρδη τους οι ζωές μας."
Καθώς μετά το δυστύχημα η εταιρεία του ιταλικού δημοσίου, που εκεί στην Ιταλία δεν ξεπουλούν αλλά επενδύουν σε άλλες χώρες που ξεπουλούν, είπε θα επενδύσει στην ασφάλεια. Ώπα. Κατόπιν εορτής και με τόσους νεκρούς; Αποζημιώσεις θα δώσει; Επίσης ανακαλύφθηκε πέρα από το ότι γνωρίζανε για το θέμα της ασφάλειας ότι κάποιοι κάνανε και το κορόιδο και δηλώνανε από τα έδρανα της Βουλής (που μάλλον πολύ έξυπνα έγραψε το κινητό αντί βουλής, βολής) "ντροπή και να θέτετε τέτοιο θέμα."
Επίσης ψάξανε και βρήκανε από τότε που ιδιωτικοποιήθηκε το συγκεκριμένο δρομολόγιο ότι μειώθηκε κατά 60% (αν θυμάμαι καλά) περίπου το προσωπικό. Για αυτό και οι ίδιοι οι εργαζόμενοι στέλνανε έγγραφα για την υποστελέχωση και τονίζανε τα θέματα ασφαλείας. Και κάτι που θα παντρέψω με την άρση μονιμότητας που θέλουνε στο δημόσιο. Πχ Η Hellenic Train προχώρησε στην απόλυση του Κώστα Γενηδούνια, πρώην προέδρου του σωματείου των μηχανοδηγών.
Τώρα θα μου πείτε αυτό έγινε στον ιδιωτικό τομέα. Εγώ θα σας πω ότι η συγκεκριμένη εταιρεία είναι το ιταλικό δημόσιο που δραστηριοποιείται ιδιωτικά στην Ελλάδα άρα στην ουσία το ιταλικό δημόσιο τον απέλεισαι. Και επίσης ότι σταμάτησε αυτό να συμβαίνει στην Ελλάδα έχει χυθεί αίμα, δάκρυα και ιδρώτας στην πλατεία Κλαυθμώνος για όποιον γνωρίζει. Πολύ απλά κάποτε όταν άλλαζαν οι κυβερνήσεις άλλαζαν και οι εργαζόμενοι στο δημόσιο άρα μία φορά γινότανε και μπορεί να ξαναγίνει. Και αυτοί κλαίγανε με τα κλαθμών και οδυρμών γιατί χάνανε τις δουλειές τους. Επίσης τίποτα δεν είναι δεδομένο επειδή είναι κεκτημένο . Θέλει και αυτό αγώνας για να διατηρηθεί και να επεκταθεί.
Με λίγα λόγια επειδή ήδη έγινε μακρύ το άρθρο δεν μπορώ να καταλάβω γιατί για μία υπόθεση που πεθάνανε σχεδόν οι διπλάσιοι και προδήλως όλη η Ελλάδα κατάλαβε από την πρώτη στιγμή και για αυτό άλλωστε η δικαιοσύνη τιμώρησε άτομα όπως υπεύθυνο του πυροσβεστικού σώματος και της πολιτικής προστασίας που δεν οργάνωσαν σωστά την εκκένωση ,δεν ειδοποίησαν έγκαιρα για αυτή και δεν είχανε προβλέψει τι θα συμβεί λόγω των παραλείψεων που υπήρχαν .
Δεν έγινε το παραμικρό από την κοινωνία για το Μάτι ,άρα καθοδηγείται και για λιγότερα θύματα επειδή έτυχε να γίνει το ατυχήμα στα πλαίσια της περιόδου του καρναβαλιού δηλαδή στα πλαίσια εορταστικής περιόδου και τα λοιπά και τα λοιπα με τα περισσότερα παιδιά ένα είναι φοιτητές που επέστρεφαν από την Πάτρα επειδή κάποιοι σηκώσανε από τους γονείς το θέμα ψηλά η κοινωνία ανταποκρίνεται.
Όσο δε για την κακομοίρα με τη μετάγγιση που δεν χρειαζότανε με αποτέλεσμα επειδή μπήκε λάθος αίμα στον οργανισμό της να είναι ζωντανή - νεκρή δεν νοιάζεται κανείς.
Μήπως για το λάθος του νοσηλευτή να πάμε μέσα τον υπουργό υγείας Άδωνι Γεωργιάδη;
Αυτές τις σκέψεις μοιράζομαι. Δεν θα κάνω επίλογο με συμπέρασμα . Τον επίλογο με το συμπέρασμα ας τον κάνει ο καθένας μόνος του στις σκέψεις του.
* Γεώργιος Αλατσάς: Πτυχιούχος Μαθηματικός και Διπλωματούχος Οικονομολόγος Αρθρογράφος, Σχολιαστής, Αναλυτής
Ας αναλύσουμε αυτά τα νούμερα.
• Ένα το θύμα της μετάγγισης στο Τζάνειο νοσοκομείο Πειραιώς.
• 57 τα θύματα στα Τέμπη και επειδή έχουνε γίνει πολλά ατυχήματα στα Τέμπη μιλάω για το τελευταίο με τα τρένα.
• Και 103 τα θύματα από την πυρκαγιά στο Μάτι.
Όταν εννοώ θύματα ,παντού εννοώ νεκρούς εκτός από την πρώτη περίπτωση που ευτυχώς το θύμα της λάθος μετάγγισης δεν έχει καταλήξει ακόμα αλλά με τη ζωή που θα έχει αν επιβιώσει δεν ξέρουμε αν συμφέρει και να ζει καθώς θα βασανίζεται και θα πονάει και θα είναι φυτό.
Σε όλες τις περιπτώσεις μιλάμε για παραλήψεις. Είτε της στιγμής, είτε διαχρονικές από τις κυβερνήσεις είτε απλά ανθρώπινα λάθη.
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι βάζουμε στο ζύγι της ανθρώπινες ζωές και μάλιστα χωρίς να τηρείται και η αναλογία. Για παράδειγμα η μαθηματική λογική λέει όσο περισσότεροι πεθαίνουνε τόσο πιο πολύ πονάμε. Η χριστιανική ηθική λέει είτε πεθάνει ένας είτε πεθάνουν χίλιοι πρέπει να πονάμε το ίδιο γιατί η ζωή δεν μπαίνει στο ζύγι. Για αυτό ποτέ δεν κατάλαβα όταν πεθαίνει ένας ηλικιωμένος γιατί λένε, ε ήτανε μεγάλος. Σας αρέσει να σας το πει ο γιατρός και να σας πει την γιαγιά σας δεν την περιποιούμαστε γιατί είναι 100 χρόνων;
Πρόσφατα για την πυρκαγιά στο Μάτι ανακοινώθηκε η απόφαση και θα πάνε και κάποιοι φυλακή. Εγώ δεν χαίρομαι καθόλου όταν κάποιος στεναχωριέται και τιμωρείται όμως είναι και αυτό μία δικαίωση για τις οικογένειες που έχασαν τους δικούς τους και μία ικανοποίηση για όσους καταστράφηκε η περιουσία τους.
Στην περίπτωση την παραπάνω δεν υπήρχαν άτομα σαν την περίπτωση που θα περιγράψω τώρα με τα τρένα να βρίσκονται κάθε μέρα στα κανάλια με αποτέλεσμα να ξεσηκώνεται και η κοινωνία.
Και ρωτώ, η κοινωνία καθοδηγείται; Σίγουρα ναι, καθοδηγείται. Άλλωστε πιστεύει κάθε πολιτικάντη που τάζει λαγούς με πετραχήλια αλλά δεν υπάρχει και η δικαιοσύνη όταν δεν κάνουν αυτά που μας υπόσχονται προεκλογικά να τους μαζέψει και να τους τιμωρήσει για διασπορά ψευδών ειδήσεων και παραπλάνηση του εκλογικού σώματος.
Οπότε έχουμε μία περίπτωση όπου από ένα ανθρώπινο λάθος που έστειλε δύο τρένα να κινούνται στην ίδια γραμμή και αντίθετα . Αποτέλεσμα αυτού να συγκρουστούν. Επειδή βρέθηκαν συγγενείς να πράξουν αυτά που πράττουν ξεσηκώνεται η κοινωνία και τα βάζει ακόμα και με τον πρωθυπουργό της χώρας λες και ευθύνεται αυτός για το συγκεκριμένο ανθρώπινο λάθος, αυτό έστειλε τα τρένα στην ίδια γραμμή με αντίθετη κατεύθυνση άρα με αποτέλεσμα την μοιραία σύγκρουση. Μήπως αυτός ήταν στο κέντρο ελέγχου;
Βέβαια εδώ το ανθρώπινο λάθος αναδεικνύει πολλά λάθη και παραλήψεις για την περιβόητη σύμβαση για την ασφάλεια στα τρένα η οποία ήτανε γνωστό πως δεν έχει υλοποιηθεί και στην αρμόδια αρχή της ευρωπαϊκής ενώσεως με λίγα λόγια δεν έπρεπε τα δρομολόγια τα συγκεκριμένα να γίνονται καθόλου.
Εκεί πρώτη φορά κατάλαβα γιατί οι συμπαθέστατοι κομμουνιστάς ,την ιδεολογία των οποίων εννοείται και δεν πιστεύω ,έχουνε δίκιο όταν λένε το σύνθημα:" Τα κέρδη τους οι ζωές μας."
Καθώς μετά το δυστύχημα η εταιρεία του ιταλικού δημοσίου, που εκεί στην Ιταλία δεν ξεπουλούν αλλά επενδύουν σε άλλες χώρες που ξεπουλούν, είπε θα επενδύσει στην ασφάλεια. Ώπα. Κατόπιν εορτής και με τόσους νεκρούς; Αποζημιώσεις θα δώσει; Επίσης ανακαλύφθηκε πέρα από το ότι γνωρίζανε για το θέμα της ασφάλειας ότι κάποιοι κάνανε και το κορόιδο και δηλώνανε από τα έδρανα της Βουλής (που μάλλον πολύ έξυπνα έγραψε το κινητό αντί βουλής, βολής) "ντροπή και να θέτετε τέτοιο θέμα."
Επίσης ψάξανε και βρήκανε από τότε που ιδιωτικοποιήθηκε το συγκεκριμένο δρομολόγιο ότι μειώθηκε κατά 60% (αν θυμάμαι καλά) περίπου το προσωπικό. Για αυτό και οι ίδιοι οι εργαζόμενοι στέλνανε έγγραφα για την υποστελέχωση και τονίζανε τα θέματα ασφαλείας. Και κάτι που θα παντρέψω με την άρση μονιμότητας που θέλουνε στο δημόσιο. Πχ Η Hellenic Train προχώρησε στην απόλυση του Κώστα Γενηδούνια, πρώην προέδρου του σωματείου των μηχανοδηγών.
Τώρα θα μου πείτε αυτό έγινε στον ιδιωτικό τομέα. Εγώ θα σας πω ότι η συγκεκριμένη εταιρεία είναι το ιταλικό δημόσιο που δραστηριοποιείται ιδιωτικά στην Ελλάδα άρα στην ουσία το ιταλικό δημόσιο τον απέλεισαι. Και επίσης ότι σταμάτησε αυτό να συμβαίνει στην Ελλάδα έχει χυθεί αίμα, δάκρυα και ιδρώτας στην πλατεία Κλαυθμώνος για όποιον γνωρίζει. Πολύ απλά κάποτε όταν άλλαζαν οι κυβερνήσεις άλλαζαν και οι εργαζόμενοι στο δημόσιο άρα μία φορά γινότανε και μπορεί να ξαναγίνει. Και αυτοί κλαίγανε με τα κλαθμών και οδυρμών γιατί χάνανε τις δουλειές τους. Επίσης τίποτα δεν είναι δεδομένο επειδή είναι κεκτημένο . Θέλει και αυτό αγώνας για να διατηρηθεί και να επεκταθεί.
Με λίγα λόγια επειδή ήδη έγινε μακρύ το άρθρο δεν μπορώ να καταλάβω γιατί για μία υπόθεση που πεθάνανε σχεδόν οι διπλάσιοι και προδήλως όλη η Ελλάδα κατάλαβε από την πρώτη στιγμή και για αυτό άλλωστε η δικαιοσύνη τιμώρησε άτομα όπως υπεύθυνο του πυροσβεστικού σώματος και της πολιτικής προστασίας που δεν οργάνωσαν σωστά την εκκένωση ,δεν ειδοποίησαν έγκαιρα για αυτή και δεν είχανε προβλέψει τι θα συμβεί λόγω των παραλείψεων που υπήρχαν .
Δεν έγινε το παραμικρό από την κοινωνία για το Μάτι ,άρα καθοδηγείται και για λιγότερα θύματα επειδή έτυχε να γίνει το ατυχήμα στα πλαίσια της περιόδου του καρναβαλιού δηλαδή στα πλαίσια εορταστικής περιόδου και τα λοιπά και τα λοιπα με τα περισσότερα παιδιά ένα είναι φοιτητές που επέστρεφαν από την Πάτρα επειδή κάποιοι σηκώσανε από τους γονείς το θέμα ψηλά η κοινωνία ανταποκρίνεται.
Όσο δε για την κακομοίρα με τη μετάγγιση που δεν χρειαζότανε με αποτέλεσμα επειδή μπήκε λάθος αίμα στον οργανισμό της να είναι ζωντανή - νεκρή δεν νοιάζεται κανείς.
Μήπως για το λάθος του νοσηλευτή να πάμε μέσα τον υπουργό υγείας Άδωνι Γεωργιάδη;
Αυτές τις σκέψεις μοιράζομαι. Δεν θα κάνω επίλογο με συμπέρασμα . Τον επίλογο με το συμπέρασμα ας τον κάνει ο καθένας μόνος του στις σκέψεις του.
* Γεώργιος Αλατσάς: Πτυχιούχος Μαθηματικός και Διπλωματούχος Οικονομολόγος Αρθρογράφος, Σχολιαστής, Αναλυτής
• Ένα το θύμα της μετάγγισης στο Τζάνειο νοσοκομείο Πειραιώς.
• 57 τα θύματα στα Τέμπη και επειδή έχουνε γίνει πολλά ατυχήματα στα Τέμπη μιλάω για το τελευταίο με τα τρένα.
• Και 103 τα θύματα από την πυρκαγιά στο Μάτι.
Όταν εννοώ θύματα ,παντού εννοώ νεκρούς εκτός από την πρώτη περίπτωση που ευτυχώς το θύμα της λάθος μετάγγισης δεν έχει καταλήξει ακόμα αλλά με τη ζωή που θα έχει αν επιβιώσει δεν ξέρουμε αν συμφέρει και να ζει καθώς θα βασανίζεται και θα πονάει και θα είναι φυτό.
Σε όλες τις περιπτώσεις μιλάμε για παραλήψεις. Είτε της στιγμής, είτε διαχρονικές από τις κυβερνήσεις είτε απλά ανθρώπινα λάθη.
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι βάζουμε στο ζύγι της ανθρώπινες ζωές και μάλιστα χωρίς να τηρείται και η αναλογία. Για παράδειγμα η μαθηματική λογική λέει όσο περισσότεροι πεθαίνουνε τόσο πιο πολύ πονάμε. Η χριστιανική ηθική λέει είτε πεθάνει ένας είτε πεθάνουν χίλιοι πρέπει να πονάμε το ίδιο γιατί η ζωή δεν μπαίνει στο ζύγι. Για αυτό ποτέ δεν κατάλαβα όταν πεθαίνει ένας ηλικιωμένος γιατί λένε, ε ήτανε μεγάλος. Σας αρέσει να σας το πει ο γιατρός και να σας πει την γιαγιά σας δεν την περιποιούμαστε γιατί είναι 100 χρόνων;
Πρόσφατα για την πυρκαγιά στο Μάτι ανακοινώθηκε η απόφαση και θα πάνε και κάποιοι φυλακή. Εγώ δεν χαίρομαι καθόλου όταν κάποιος στεναχωριέται και τιμωρείται όμως είναι και αυτό μία δικαίωση για τις οικογένειες που έχασαν τους δικούς τους και μία ικανοποίηση για όσους καταστράφηκε η περιουσία τους.
Στην περίπτωση την παραπάνω δεν υπήρχαν άτομα σαν την περίπτωση που θα περιγράψω τώρα με τα τρένα να βρίσκονται κάθε μέρα στα κανάλια με αποτέλεσμα να ξεσηκώνεται και η κοινωνία.
Και ρωτώ, η κοινωνία καθοδηγείται; Σίγουρα ναι, καθοδηγείται. Άλλωστε πιστεύει κάθε πολιτικάντη που τάζει λαγούς με πετραχήλια αλλά δεν υπάρχει και η δικαιοσύνη όταν δεν κάνουν αυτά που μας υπόσχονται προεκλογικά να τους μαζέψει και να τους τιμωρήσει για διασπορά ψευδών ειδήσεων και παραπλάνηση του εκλογικού σώματος.
Οπότε έχουμε μία περίπτωση όπου από ένα ανθρώπινο λάθος που έστειλε δύο τρένα να κινούνται στην ίδια γραμμή και αντίθετα . Αποτέλεσμα αυτού να συγκρουστούν. Επειδή βρέθηκαν συγγενείς να πράξουν αυτά που πράττουν ξεσηκώνεται η κοινωνία και τα βάζει ακόμα και με τον πρωθυπουργό της χώρας λες και ευθύνεται αυτός για το συγκεκριμένο ανθρώπινο λάθος, αυτό έστειλε τα τρένα στην ίδια γραμμή με αντίθετη κατεύθυνση άρα με αποτέλεσμα την μοιραία σύγκρουση. Μήπως αυτός ήταν στο κέντρο ελέγχου;
Βέβαια εδώ το ανθρώπινο λάθος αναδεικνύει πολλά λάθη και παραλήψεις για την περιβόητη σύμβαση για την ασφάλεια στα τρένα η οποία ήτανε γνωστό πως δεν έχει υλοποιηθεί και στην αρμόδια αρχή της ευρωπαϊκής ενώσεως με λίγα λόγια δεν έπρεπε τα δρομολόγια τα συγκεκριμένα να γίνονται καθόλου.
Εκεί πρώτη φορά κατάλαβα γιατί οι συμπαθέστατοι κομμουνιστάς ,την ιδεολογία των οποίων εννοείται και δεν πιστεύω ,έχουνε δίκιο όταν λένε το σύνθημα:" Τα κέρδη τους οι ζωές μας."
Καθώς μετά το δυστύχημα η εταιρεία του ιταλικού δημοσίου, που εκεί στην Ιταλία δεν ξεπουλούν αλλά επενδύουν σε άλλες χώρες που ξεπουλούν, είπε θα επενδύσει στην ασφάλεια. Ώπα. Κατόπιν εορτής και με τόσους νεκρούς; Αποζημιώσεις θα δώσει; Επίσης ανακαλύφθηκε πέρα από το ότι γνωρίζανε για το θέμα της ασφάλειας ότι κάποιοι κάνανε και το κορόιδο και δηλώνανε από τα έδρανα της Βουλής (που μάλλον πολύ έξυπνα έγραψε το κινητό αντί βουλής, βολής) "ντροπή και να θέτετε τέτοιο θέμα."
Επίσης ψάξανε και βρήκανε από τότε που ιδιωτικοποιήθηκε το συγκεκριμένο δρομολόγιο ότι μειώθηκε κατά 60% (αν θυμάμαι καλά) περίπου το προσωπικό. Για αυτό και οι ίδιοι οι εργαζόμενοι στέλνανε έγγραφα για την υποστελέχωση και τονίζανε τα θέματα ασφαλείας. Και κάτι που θα παντρέψω με την άρση μονιμότητας που θέλουνε στο δημόσιο. Πχ Η Hellenic Train προχώρησε στην απόλυση του Κώστα Γενηδούνια, πρώην προέδρου του σωματείου των μηχανοδηγών.
Τώρα θα μου πείτε αυτό έγινε στον ιδιωτικό τομέα. Εγώ θα σας πω ότι η συγκεκριμένη εταιρεία είναι το ιταλικό δημόσιο που δραστηριοποιείται ιδιωτικά στην Ελλάδα άρα στην ουσία το ιταλικό δημόσιο τον απέλεισαι. Και επίσης ότι σταμάτησε αυτό να συμβαίνει στην Ελλάδα έχει χυθεί αίμα, δάκρυα και ιδρώτας στην πλατεία Κλαυθμώνος για όποιον γνωρίζει. Πολύ απλά κάποτε όταν άλλαζαν οι κυβερνήσεις άλλαζαν και οι εργαζόμενοι στο δημόσιο άρα μία φορά γινότανε και μπορεί να ξαναγίνει. Και αυτοί κλαίγανε με τα κλαθμών και οδυρμών γιατί χάνανε τις δουλειές τους. Επίσης τίποτα δεν είναι δεδομένο επειδή είναι κεκτημένο . Θέλει και αυτό αγώνας για να διατηρηθεί και να επεκταθεί.
Με λίγα λόγια επειδή ήδη έγινε μακρύ το άρθρο δεν μπορώ να καταλάβω γιατί για μία υπόθεση που πεθάνανε σχεδόν οι διπλάσιοι και προδήλως όλη η Ελλάδα κατάλαβε από την πρώτη στιγμή και για αυτό άλλωστε η δικαιοσύνη τιμώρησε άτομα όπως υπεύθυνο του πυροσβεστικού σώματος και της πολιτικής προστασίας που δεν οργάνωσαν σωστά την εκκένωση ,δεν ειδοποίησαν έγκαιρα για αυτή και δεν είχανε προβλέψει τι θα συμβεί λόγω των παραλείψεων που υπήρχαν .
Δεν έγινε το παραμικρό από την κοινωνία για το Μάτι ,άρα καθοδηγείται και για λιγότερα θύματα επειδή έτυχε να γίνει το ατυχήμα στα πλαίσια της περιόδου του καρναβαλιού δηλαδή στα πλαίσια εορταστικής περιόδου και τα λοιπά και τα λοιπα με τα περισσότερα παιδιά ένα είναι φοιτητές που επέστρεφαν από την Πάτρα επειδή κάποιοι σηκώσανε από τους γονείς το θέμα ψηλά η κοινωνία ανταποκρίνεται.
Όσο δε για την κακομοίρα με τη μετάγγιση που δεν χρειαζότανε με αποτέλεσμα επειδή μπήκε λάθος αίμα στον οργανισμό της να είναι ζωντανή - νεκρή δεν νοιάζεται κανείς.
Μήπως για το λάθος του νοσηλευτή να πάμε μέσα τον υπουργό υγείας Άδωνι Γεωργιάδη;
Αυτές τις σκέψεις μοιράζομαι. Δεν θα κάνω επίλογο με συμπέρασμα . Τον επίλογο με το συμπέρασμα ας τον κάνει ο καθένας μόνος του στις σκέψεις του.
* Γεώργιος Αλατσάς: Πτυχιούχος Μαθηματικός και Διπλωματούχος Οικονομολόγος Αρθρογράφος, Σχολιαστής, Αναλυτής




