Δείτε πως το όριο ανώτατης ταχύτητας στη Μάνη, από 70 χιλιόμετρα γίνεται 90 με μια κίνηση...

Μοιράσου το άρθρο:
13-07-2012
Κάποιοι έχουν βρει έναν τρόπο για να μπορούν να παρανομούν, νόμιμα.
Στο δρόμο από τη διασταύρωση της Γυθείου μέχρι την Αρεόπολη (στη Μάνη), βρήκαμε αρκετές πινακίδες του ΚΟΚ που αναγράφουν το όριο ταχύτητας, να τις έχουν μπουγελώσει με μαύρη μπογιά, με αποτέλεσμα να μην φαίνεται ο αριθμός που ορίζει το ανώτατο όριο ταχύτητας, που είναι τα 70 χιλιόμετρα.
Ο λόγος βεβαίως που έχει γίνει αυτό, πιθανολογούμε πως είναι για να μπορούν κάποιοι να τρέχουν σε αυτά τα σημεία με περισσότερο από 70 χιλιόμετρα, χωρίς να τους γράφει η τροχαία.
Ίσως αυτή η ενέργεια να είναι και σε αποτέλεσμα αρκετών βεβαιώσεων παραβάσεων από την τροχαία, στον συγκεκριμένο δρόμο.
Το θέμα όμως είναι πως το μουτζούρωμα των πινακίδων, δεν είναι τωρινό φαινόμενο. Έχει αρχίσει εδώ και λίγα χρόνια, με τους αρμόδιους να καθαρίζουν τις πινακίδες του ΚΟΚ, και στη συνέχεια και μετά από λίγο καιρό να τις ξαναβρίσκουν μουτζουρωμένες.
Οπότε ή το ανώτατο όριο θα πρέπει να ανέβει (που ανεβαίνει στα 90 χιλιόμετρα για τα επιβατηγά αφού δεν υπάρχει πλέων προειδοποίηση) σε αυτό τον δρόμο, ή η τροχαία θα πρέπει να σταματήσει να γράφει τη συγκεκριμένη παράβαση στην περιοχή, αφού εδώ και χρόνια δεν μπορούν να βρουν αυτούς που βάφουν τις πινακίδες.
Στο δρόμο από τη διασταύρωση της Γυθείου μέχρι την Αρεόπολη (στη Μάνη), βρήκαμε αρκετές πινακίδες του ΚΟΚ που αναγράφουν το όριο ταχύτητας, να τις έχουν μπουγελώσει με μαύρη μπογιά, με αποτέλεσμα να μην φαίνεται ο αριθμός που ορίζει το ανώτατο όριο ταχύτητας, που είναι τα 70 χιλιόμετρα.
Ο λόγος βεβαίως που έχει γίνει αυτό, πιθανολογούμε πως είναι για να μπορούν κάποιοι να τρέχουν σε αυτά τα σημεία με περισσότερο από 70 χιλιόμετρα, χωρίς να τους γράφει η τροχαία.
Ίσως αυτή η ενέργεια να είναι και σε αποτέλεσμα αρκετών βεβαιώσεων παραβάσεων από την τροχαία, στον συγκεκριμένο δρόμο.
Το θέμα όμως είναι πως το μουτζούρωμα των πινακίδων, δεν είναι τωρινό φαινόμενο. Έχει αρχίσει εδώ και λίγα χρόνια, με τους αρμόδιους να καθαρίζουν τις πινακίδες του ΚΟΚ, και στη συνέχεια και μετά από λίγο καιρό να τις ξαναβρίσκουν μουτζουρωμένες.
Οπότε ή το ανώτατο όριο θα πρέπει να ανέβει (που ανεβαίνει στα 90 χιλιόμετρα για τα επιβατηγά αφού δεν υπάρχει πλέων προειδοποίηση) σε αυτό τον δρόμο, ή η τροχαία θα πρέπει να σταματήσει να γράφει τη συγκεκριμένη παράβαση στην περιοχή, αφού εδώ και χρόνια δεν μπορούν να βρουν αυτούς που βάφουν τις πινακίδες.
Κάποιοι έχουν βρει έναν τρόπο για να μπορούν να παρανομούν, νόμιμα.
Στο δρόμο από τη διασταύρωση της Γυθείου μέχρι την Αρεόπολη (στη Μάνη), βρήκαμε αρκετές πινακίδες του ΚΟΚ που αναγράφουν το όριο ταχύτητας, να τις έχουν μπουγελώσει με μαύρη μπογιά, με αποτέλεσμα να μην φαίνεται ο αριθμός που ορίζει το ανώτατο όριο ταχύτητας, που είναι τα 70 χιλιόμετρα.
Ο λόγος βεβαίως που έχει γίνει αυτό, πιθανολογούμε πως είναι για να μπορούν κάποιοι να τρέχουν σε αυτά τα σημεία με περισσότερο από 70 χιλιόμετρα, χωρίς να τους γράφει η τροχαία.
Ίσως αυτή η ενέργεια να είναι και σε αποτέλεσμα αρκετών βεβαιώσεων παραβάσεων από την τροχαία, στον συγκεκριμένο δρόμο.
Το θέμα όμως είναι πως το μουτζούρωμα των πινακίδων, δεν είναι τωρινό φαινόμενο. Έχει αρχίσει εδώ και λίγα χρόνια, με τους αρμόδιους να καθαρίζουν τις πινακίδες του ΚΟΚ, και στη συνέχεια και μετά από λίγο καιρό να τις ξαναβρίσκουν μουτζουρωμένες.
Οπότε ή το ανώτατο όριο θα πρέπει να ανέβει (που ανεβαίνει στα 90 χιλιόμετρα για τα επιβατηγά αφού δεν υπάρχει πλέων προειδοποίηση) σε αυτό τον δρόμο, ή η τροχαία θα πρέπει να σταματήσει να γράφει τη συγκεκριμένη παράβαση στην περιοχή, αφού εδώ και χρόνια δεν μπορούν να βρουν αυτούς που βάφουν τις πινακίδες.
Στο δρόμο από τη διασταύρωση της Γυθείου μέχρι την Αρεόπολη (στη Μάνη), βρήκαμε αρκετές πινακίδες του ΚΟΚ που αναγράφουν το όριο ταχύτητας, να τις έχουν μπουγελώσει με μαύρη μπογιά, με αποτέλεσμα να μην φαίνεται ο αριθμός που ορίζει το ανώτατο όριο ταχύτητας, που είναι τα 70 χιλιόμετρα.
Ο λόγος βεβαίως που έχει γίνει αυτό, πιθανολογούμε πως είναι για να μπορούν κάποιοι να τρέχουν σε αυτά τα σημεία με περισσότερο από 70 χιλιόμετρα, χωρίς να τους γράφει η τροχαία.
Ίσως αυτή η ενέργεια να είναι και σε αποτέλεσμα αρκετών βεβαιώσεων παραβάσεων από την τροχαία, στον συγκεκριμένο δρόμο.
Το θέμα όμως είναι πως το μουτζούρωμα των πινακίδων, δεν είναι τωρινό φαινόμενο. Έχει αρχίσει εδώ και λίγα χρόνια, με τους αρμόδιους να καθαρίζουν τις πινακίδες του ΚΟΚ, και στη συνέχεια και μετά από λίγο καιρό να τις ξαναβρίσκουν μουτζουρωμένες.
Οπότε ή το ανώτατο όριο θα πρέπει να ανέβει (που ανεβαίνει στα 90 χιλιόμετρα για τα επιβατηγά αφού δεν υπάρχει πλέων προειδοποίηση) σε αυτό τον δρόμο, ή η τροχαία θα πρέπει να σταματήσει να γράφει τη συγκεκριμένη παράβαση στην περιοχή, αφού εδώ και χρόνια δεν μπορούν να βρουν αυτούς που βάφουν τις πινακίδες.




