notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Έπεσε έξω ενάμισι χρόνο η κατασκευή του δρόμου Λεύκτρου - Σπάρτης

slider_image

Μοιράσου το άρθρο:

03-10-2012

Σε Ερώτηση, που είχε υποβάλει η Φεβρωνία Πατριανάκου σχετικά με την καθυστέρηση αποπεράτωσης και την ανάγκη παρεμβάσεων στο υπό εκτέλεση οδικό έργο κλάδου Λεύκτρου - Σπάρτης, ο Αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Σταύρος Καλογιάννης απάντησε ότι:

  Το έργο θα ολοκληρωθεί σε ενάμισι περίπου χρόνο από σήμερα. Έχει κατασκευαστεί το 65% του έργου, ενώ κατά το αρχικό χρονοδιάγραμμα θα έπρεπε αυτό να είχε ήδη ολοκληρωθεί από τον Σεπτέμβριο του 2012.

  Το Υπουργείο εξετάζει τη δυνατότητα δημιουργίας του ζητούμενου ανισόπεδου κόμβου στην περιοχή Φουνταίικα, παρά το γεγονός ότι, κατά τη μελέτη του έργου και μέχρι την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων κατά το έτος 2003, ενώ έγιναν οι σχετικές διαβουλεύσεις με τους αρμόδιους τοπικούς φορείς,  δεν υπήρξαν αντιρρήσεις από αυτούς για τον τελικό σχεδιασμό του έργου.

  Το Υπουργείο είναι θετικό στην κατασκευή τεχνικών έργων, με τη μορφή διανοίξεων, προκειμένου να διευκολύνονται οι κάτοικοι και οι αγροκτηνοτρόφοι για την πρόσβαση στις ιδιοκτησίες και εκμεταλλεύσεις τους, υπό την προϋπόθεση ότι οι διανοίξεις αυτές θα γίνουν με σύμφωνη γνώμη και άδεια των ιδιοκτητών, δεδομένου ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα για συμπληρωματικές απαλλοτριώσεις.

Η κ. Πατριανάκου θεωρεί ότι είναι σε θετική κατεύθυνση η απάντηση του κ. Αναπληρωτή Υπουργού σχετικά με τον ανισόπεδο κόμβο στην περιοχή Φουνταίικα, τη διαμόρφωση διανοίξεων για την εξασφάλιση της πρόσβασης στις ιδιοκτησίες που βρίσκονται σε επαφή με τον αυτοκινητόδρομο, καθώς και την αξιοποίηση των ευρημάτων των αρχαιολογικών ανασκαφών.

Δηλώνει επίσης, ότι θα επανέλθει εκ νέου σχετικά με τα παρακάτω θέματα:

  Την πρόβλεψη εισόδου - εξόδου στην περιοχή Καστορείου, διότι θα αποδείξουμε ότι δεν απαιτούνται για την κατασκευή της πρόσθετες απαλλοτριώσεις, ενώ θα χρειαστούν μόνο συμπληρωματικές εργασίες μικρής κλίμακας και κόστους.

  Την εξαίρεση των μόνιμων κατοίκων των παρόδιων περιοχών από την πληρωμή διοδίων.  Η απάντηση στο σχετικό ερώτημα αφορά αυτούς που κάνουν συχνή χρήση των αυτοκινητοδρόμων και πρέπει να καταβάλλουν μειωμένα διόδια και όχι τους μόνιμους κατοίκους που πρέπει να μην καταβάλλουν διόδια, όπως ζητούσε η Βουλευτής στην Ερώτησή της.

Σε Ερώτηση, που είχε υποβάλει η Φεβρωνία Πατριανάκου σχετικά με την καθυστέρηση αποπεράτωσης και την ανάγκη παρεμβάσεων στο υπό εκτέλεση οδικό έργο κλάδου Λεύκτρου - Σπάρτης, ο Αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Σταύρος Καλογιάννης απάντησε ότι:

  Το έργο θα ολοκληρωθεί σε ενάμισι περίπου χρόνο από σήμερα. Έχει κατασκευαστεί το 65% του έργου, ενώ κατά το αρχικό χρονοδιάγραμμα θα έπρεπε αυτό να είχε ήδη ολοκληρωθεί από τον Σεπτέμβριο του 2012.

  Το Υπουργείο εξετάζει τη δυνατότητα δημιουργίας του ζητούμενου ανισόπεδου κόμβου στην περιοχή Φουνταίικα, παρά το γεγονός ότι, κατά τη μελέτη του έργου και μέχρι την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων κατά το έτος 2003, ενώ έγιναν οι σχετικές διαβουλεύσεις με τους αρμόδιους τοπικούς φορείς,  δεν υπήρξαν αντιρρήσεις από αυτούς για τον τελικό σχεδιασμό του έργου.

  Το Υπουργείο είναι θετικό στην κατασκευή τεχνικών έργων, με τη μορφή διανοίξεων, προκειμένου να διευκολύνονται οι κάτοικοι και οι αγροκτηνοτρόφοι για την πρόσβαση στις ιδιοκτησίες και εκμεταλλεύσεις τους, υπό την προϋπόθεση ότι οι διανοίξεις αυτές θα γίνουν με σύμφωνη γνώμη και άδεια των ιδιοκτητών, δεδομένου ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα για συμπληρωματικές απαλλοτριώσεις.

Η κ. Πατριανάκου θεωρεί ότι είναι σε θετική κατεύθυνση η απάντηση του κ. Αναπληρωτή Υπουργού σχετικά με τον ανισόπεδο κόμβο στην περιοχή Φουνταίικα, τη διαμόρφωση διανοίξεων για την εξασφάλιση της πρόσβασης στις ιδιοκτησίες που βρίσκονται σε επαφή με τον αυτοκινητόδρομο, καθώς και την αξιοποίηση των ευρημάτων των αρχαιολογικών ανασκαφών.

Δηλώνει επίσης, ότι θα επανέλθει εκ νέου σχετικά με τα παρακάτω θέματα:

  Την πρόβλεψη εισόδου - εξόδου στην περιοχή Καστορείου, διότι θα αποδείξουμε ότι δεν απαιτούνται για την κατασκευή της πρόσθετες απαλλοτριώσεις, ενώ θα χρειαστούν μόνο συμπληρωματικές εργασίες μικρής κλίμακας και κόστους.

  Την εξαίρεση των μόνιμων κατοίκων των παρόδιων περιοχών από την πληρωμή διοδίων.  Η απάντηση στο σχετικό ερώτημα αφορά αυτούς που κάνουν συχνή χρήση των αυτοκινητοδρόμων και πρέπει να καταβάλλουν μειωμένα διόδια και όχι τους μόνιμους κατοίκους που πρέπει να μην καταβάλλουν διόδια, όπως ζητούσε η Βουλευτής στην Ερώτησή της.

Η APELA προτείνει

image

Eτικέτες :