notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Πτωχός και Μιχελόγγονας έπιασαν δουλειά για την ενίσχυση του τουρισμού στην Πελοπόννησο

slider_image

Μοιράσου το άρθρο:

19-09-2024

Την Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2024, πραγματοποιήθηκε στην Τρίπολη συνάντηση για τον τουρισμό της Πελοποννήσου, με πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη Δημήτρη Πτωχού

Εκπρόσωποι φορέων του τουρισμού και άλλων παραγωγικών κλάδων συζήτησαν για το μέλλον του τουρισμού στην περιοχή, εστιάζοντας στον στρατηγικό σχεδιασμό και τις δράσεις που θα ενισχύσουν την τουριστική πολιτική της Περιφέρειας.

Η συνάντηση είχε ως κύριο στόχο την αναβάθμιση της αναγνωρισιμότητας της Πελοποννήσου και τη βελτίωση της τουριστικής εικόνας της, μέσα από την ανάπτυξη ενός νέου Place Brand που θα συνδυάζει πολιτισμό, παραγωγικότητα και φυσικό πλούτο.

Η συνάντηση, στην οποία συμμετείχαν εκπρόσωποι δήμων, επιμελητηρίων και επαγγελματικών φορέων, επικεντρώθηκε στην ανάγκη για βελτίωση των υποδομών και την επέκταση της τουριστικής περιόδου. Παράλληλα, αναδείχθηκε η σημασία της ενίσχυσης των μοναδικών πολιτιστικών και φυσικών πόρων της Πελοποννήσου.

Οι συμμετέχοντες εξέφρασαν την αισιοδοξία τους για την επιτυχία των μελλοντικών δράσεων, ενώ υπογράμμισαν την ανάγκη συλλογικής προσπάθειας για την υλοποίηση της νέας στρατηγικής προσέγγισης, που στοχεύει στη διεθνή προβολή της Πελοποννήσου ως έναν από τους κορυφαίους προορισμούς στην Ελλάδα.

Ο κ. Πτωχός μεταξύ άλλων δήλωσε: «Είναι μία πολύ σημαντική μέρα για τις πρωτοβουλίες που παίρνει η Περιφέρεια Πελοποννήσου. Όπως γνωρίζετε έχουμε αρχίσει κάτι πολύ σημαντικό για εμάς και νομίζω για όλη την Πελοπόννησο, μία διαδικασία για το place branding.

Είναι μία πολύ σημαντική διαδικασία την οποία θέλουμε να την κάνουμε και όσο το δυνατό πιο ανοιχτή. Στο πλαίσιο αυτό έχουμε δημιουργήσει ένα ερωτηματολόγιο, έχουμε ξεκινήσει μια διαδικτυακή παρουσία και έναν διάλογο με όλους τους πολίτες της Πελοποννήσου, και σήμερα είναι η πρώτη από μία σειρά συναντήσεις που θα κάνουμε, με όλους τους φορείς που σχετίζονται με τον τουρισμό, με την προώθηση της Πελοποννήσου και γενικότερα με όλες τις φορές εξωστρέφειας»!

Συνεχίζοντας ο κ. Πτωχός  ανέφερε ότι «πέρα απ το Place Brand, δύο ακόμα θέματα τα οποία θα θέλαμε να βάλουμε στο διάλογο, είναι η στρατηγική προβολής της Πελοποννήσου για τα επόμενα χρόνια, ξεκινώντας από τώρα για το 2025, με μία σειρά από καινοτομίες, η οποία περιλαμβάνει από τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζουμε και έχουν όλες τις δράσεις εξωστρέφειας, μέχρι τη συμμετοχή μας σε αντίστοιχες εκθέσεις, και το άλλο,  εντάσσουμε τον τουρισμό για πρώτη φορά στη στρατηγική της Περιφέρειας, όπως επίσης και την συνολική στρατηγική έως το τέλος της πενταετίας»

Ο Αντιπεριφερειάρχης Πελοποννήσου Τουρισμού Θάνος Μιχελόγγονας τόνισε: «Είναι κάτι που ξεκινάει τώρα θα έχει μία περιοδικότητα, θα προσπαθήσουμε να είμαστε διαρκώς σε επαφή μαζί τους για να καλύψουμε το κενό επικοινωνίας που διαχρονικά υπάρχει, μεταξύ στο δημόσιων φορέων και του ιδιωτικού τομέα που κάνει και όλη τοη δουλειά».

Το άρθρο έχει συνταχθεί από Τεχνητή Νοημοσύνη ΑΙ της APELA

Ρεπορτάζ: Ηλίας Μπόνος
Κάμερα: Σπύρος Κούρος


Ακολουθούν οι δηλώσεις του Δημήτρη Πτωχού και του Θάνου Μιχελόγγονα

Εκπρόσωποι φορέων του τουρισμού και άλλων παραγωγικών κλάδων συζήτησαν για το μέλλον του τουρισμού στην περιοχή, εστιάζοντας στον στρατηγικό σχεδιασμό και τις δράσεις που θα ενισχύσουν την τουριστική πολιτική της Περιφέρειας.

Η συνάντηση είχε ως κύριο στόχο την αναβάθμιση της αναγνωρισιμότητας της Πελοποννήσου και τη βελτίωση της τουριστικής εικόνας της, μέσα από την ανάπτυξη ενός νέου Place Brand που θα συνδυάζει πολιτισμό, παραγωγικότητα και φυσικό πλούτο.

Η συνάντηση, στην οποία συμμετείχαν εκπρόσωποι δήμων, επιμελητηρίων και επαγγελματικών φορέων, επικεντρώθηκε στην ανάγκη για βελτίωση των υποδομών και την επέκταση της τουριστικής περιόδου. Παράλληλα, αναδείχθηκε η σημασία της ενίσχυσης των μοναδικών πολιτιστικών και φυσικών πόρων της Πελοποννήσου.

Οι συμμετέχοντες εξέφρασαν την αισιοδοξία τους για την επιτυχία των μελλοντικών δράσεων, ενώ υπογράμμισαν την ανάγκη συλλογικής προσπάθειας για την υλοποίηση της νέας στρατηγικής προσέγγισης, που στοχεύει στη διεθνή προβολή της Πελοποννήσου ως έναν από τους κορυφαίους προορισμούς στην Ελλάδα.

Ο κ. Πτωχός μεταξύ άλλων δήλωσε: «Είναι μία πολύ σημαντική μέρα για τις πρωτοβουλίες που παίρνει η Περιφέρεια Πελοποννήσου. Όπως γνωρίζετε έχουμε αρχίσει κάτι πολύ σημαντικό για εμάς και νομίζω για όλη την Πελοπόννησο, μία διαδικασία για το place branding.

Είναι μία πολύ σημαντική διαδικασία την οποία θέλουμε να την κάνουμε και όσο το δυνατό πιο ανοιχτή. Στο πλαίσιο αυτό έχουμε δημιουργήσει ένα ερωτηματολόγιο, έχουμε ξεκινήσει μια διαδικτυακή παρουσία και έναν διάλογο με όλους τους πολίτες της Πελοποννήσου, και σήμερα είναι η πρώτη από μία σειρά συναντήσεις που θα κάνουμε, με όλους τους φορείς που σχετίζονται με τον τουρισμό, με την προώθηση της Πελοποννήσου και γενικότερα με όλες τις φορές εξωστρέφειας»!

Συνεχίζοντας ο κ. Πτωχός  ανέφερε ότι «πέρα απ το Place Brand, δύο ακόμα θέματα τα οποία θα θέλαμε να βάλουμε στο διάλογο, είναι η στρατηγική προβολής της Πελοποννήσου για τα επόμενα χρόνια, ξεκινώντας από τώρα για το 2025, με μία σειρά από καινοτομίες, η οποία περιλαμβάνει από τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζουμε και έχουν όλες τις δράσεις εξωστρέφειας, μέχρι τη συμμετοχή μας σε αντίστοιχες εκθέσεις, και το άλλο,  εντάσσουμε τον τουρισμό για πρώτη φορά στη στρατηγική της Περιφέρειας, όπως επίσης και την συνολική στρατηγική έως το τέλος της πενταετίας»

Ο Αντιπεριφερειάρχης Πελοποννήσου Τουρισμού Θάνος Μιχελόγγονας τόνισε: «Είναι κάτι που ξεκινάει τώρα θα έχει μία περιοδικότητα, θα προσπαθήσουμε να είμαστε διαρκώς σε επαφή μαζί τους για να καλύψουμε το κενό επικοινωνίας που διαχρονικά υπάρχει, μεταξύ στο δημόσιων φορέων και του ιδιωτικού τομέα που κάνει και όλη τοη δουλειά».

Το άρθρο έχει συνταχθεί από Τεχνητή Νοημοσύνη ΑΙ της APELA

Ρεπορτάζ: Ηλίας Μπόνος
Κάμερα: Σπύρος Κούρος


Ακολουθούν οι δηλώσεις του Δημήτρη Πτωχού και του Θάνου Μιχελόγγονα

Η APELA προτείνει

image

images Αυτοδιοίκηση
17-03-2025

Άσκοποι πυροβολισμοί