Ακούστε για πρώτη φορά ανατριχιαστικές λεπτομέρειες για το πώς έγιναν ή δεν έγιναν έργα στη Λακωνία, δια στόματος Κώστα Φούρκα

Μοιράσου το άρθρο:
26-04-2013
Καλεσμένος της Τασίας Κανελλοπούλου στην εκπομπή "Στο δια ταύτα" είναι ο τέως Νομάρχης Λακωνίας και πρώην επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης του Δήμου Σπάρτης, Κώστας Φούρκας.
Ο κ. Φούρκας αν και έχει παραιτηθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο Σπάρτης, εν τούτης είναι γνώστης των όσων συμβαίνουν αυτή τη στιγμή στο Δήμο Σπάρτης, αλλά και σε ολόκληρο το νομό, σχετικά με τα έργα που εξελίσσονται.
Ο ίδιος αναφέρει πως παραιτήθηκε από το Δ.Σ. Σπάρτης για να απαλλάξει την συμπολίτευση από την παρουσία του, μήπως και η παρουσία του ήταν το "εμπόδιο" που δεν προχωρούσαν κάποια σημαντικά έργα για το Δήμο.
Επίσης ο κ. Φούρκας αποκαλύπτει για πρώτη φορά, πολλές πτυχές από την Νομαρχιακή του σταδιοδρομία, και μας δίνει απαντήσεις σχετικά με πολλά σημαντικά έργα που έγιναν, γίνονται, και άλλα που δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα, και για αρκετά εξηγεί ίσος για πρώτη φορά τους λόγους που τα έργα αυτά έχουν φτάσει έως εδώ, ή δεν έχουν γίνει ποτέ.
Σημαντικά σημεία της συζήτησης, ήταν τα ξεσπάσματα του κ. Φούρκα, ο οποίος άστραψε και βρόντηξε για έργα όπως το Σκούρα - Πυρί κλπ.
Όσο αφορά το αεροδρόμιο της Τρίπολης ο κ. Φούρκας αναφέρει πως για πρώτη φορά το 2002 ανακοινώθηκε πως θα γίνει πολιτικό το στρατιωτικό αεροδρόμιο της Τρίπολης, αλλά οι υπηρεσίες του κράτους πάντα απέρριπταν αυτό το ενδεχόμενο, κρίνοντάς το ως ακατάλληλο λόγο ανάγλυφου εδάφους. Όταν ο κ. Φούρκας κατάλαβε πως δεν θα γίνει αεροδρόμιο στην Τρίπολη, ξεκίνησε το 2006 τις διαδικασίες για να το διεκδικήσει αεροδρόμιο η Λακωνία.
Το τί έγινε αναλυτικά και με αυτό το έργο, μπορείτε να το παρακολουθήσετε στο παρακάτω άκρως ενδιαφέρον video...
Ο κ. Φούρκας αν και έχει παραιτηθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο Σπάρτης, εν τούτης είναι γνώστης των όσων συμβαίνουν αυτή τη στιγμή στο Δήμο Σπάρτης, αλλά και σε ολόκληρο το νομό, σχετικά με τα έργα που εξελίσσονται.
Ο ίδιος αναφέρει πως παραιτήθηκε από το Δ.Σ. Σπάρτης για να απαλλάξει την συμπολίτευση από την παρουσία του, μήπως και η παρουσία του ήταν το "εμπόδιο" που δεν προχωρούσαν κάποια σημαντικά έργα για το Δήμο.
Επίσης ο κ. Φούρκας αποκαλύπτει για πρώτη φορά, πολλές πτυχές από την Νομαρχιακή του σταδιοδρομία, και μας δίνει απαντήσεις σχετικά με πολλά σημαντικά έργα που έγιναν, γίνονται, και άλλα που δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα, και για αρκετά εξηγεί ίσος για πρώτη φορά τους λόγους που τα έργα αυτά έχουν φτάσει έως εδώ, ή δεν έχουν γίνει ποτέ.
Σημαντικά σημεία της συζήτησης, ήταν τα ξεσπάσματα του κ. Φούρκα, ο οποίος άστραψε και βρόντηξε για έργα όπως το Σκούρα - Πυρί κλπ.
Όσο αφορά το αεροδρόμιο της Τρίπολης ο κ. Φούρκας αναφέρει πως για πρώτη φορά το 2002 ανακοινώθηκε πως θα γίνει πολιτικό το στρατιωτικό αεροδρόμιο της Τρίπολης, αλλά οι υπηρεσίες του κράτους πάντα απέρριπταν αυτό το ενδεχόμενο, κρίνοντάς το ως ακατάλληλο λόγο ανάγλυφου εδάφους. Όταν ο κ. Φούρκας κατάλαβε πως δεν θα γίνει αεροδρόμιο στην Τρίπολη, ξεκίνησε το 2006 τις διαδικασίες για να το διεκδικήσει αεροδρόμιο η Λακωνία.
Το τί έγινε αναλυτικά και με αυτό το έργο, μπορείτε να το παρακολουθήσετε στο παρακάτω άκρως ενδιαφέρον video...
Καλεσμένος της Τασίας Κανελλοπούλου στην εκπομπή "Στο δια ταύτα" είναι ο τέως Νομάρχης Λακωνίας και πρώην επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης του Δήμου Σπάρτης, Κώστας Φούρκας.
Ο κ. Φούρκας αν και έχει παραιτηθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο Σπάρτης, εν τούτης είναι γνώστης των όσων συμβαίνουν αυτή τη στιγμή στο Δήμο Σπάρτης, αλλά και σε ολόκληρο το νομό, σχετικά με τα έργα που εξελίσσονται.
Ο ίδιος αναφέρει πως παραιτήθηκε από το Δ.Σ. Σπάρτης για να απαλλάξει την συμπολίτευση από την παρουσία του, μήπως και η παρουσία του ήταν το "εμπόδιο" που δεν προχωρούσαν κάποια σημαντικά έργα για το Δήμο.
Επίσης ο κ. Φούρκας αποκαλύπτει για πρώτη φορά, πολλές πτυχές από την Νομαρχιακή του σταδιοδρομία, και μας δίνει απαντήσεις σχετικά με πολλά σημαντικά έργα που έγιναν, γίνονται, και άλλα που δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα, και για αρκετά εξηγεί ίσος για πρώτη φορά τους λόγους που τα έργα αυτά έχουν φτάσει έως εδώ, ή δεν έχουν γίνει ποτέ.
Σημαντικά σημεία της συζήτησης, ήταν τα ξεσπάσματα του κ. Φούρκα, ο οποίος άστραψε και βρόντηξε για έργα όπως το Σκούρα - Πυρί κλπ.
Όσο αφορά το αεροδρόμιο της Τρίπολης ο κ. Φούρκας αναφέρει πως για πρώτη φορά το 2002 ανακοινώθηκε πως θα γίνει πολιτικό το στρατιωτικό αεροδρόμιο της Τρίπολης, αλλά οι υπηρεσίες του κράτους πάντα απέρριπταν αυτό το ενδεχόμενο, κρίνοντάς το ως ακατάλληλο λόγο ανάγλυφου εδάφους. Όταν ο κ. Φούρκας κατάλαβε πως δεν θα γίνει αεροδρόμιο στην Τρίπολη, ξεκίνησε το 2006 τις διαδικασίες για να το διεκδικήσει αεροδρόμιο η Λακωνία.
Το τί έγινε αναλυτικά και με αυτό το έργο, μπορείτε να το παρακολουθήσετε στο παρακάτω άκρως ενδιαφέρον video...
Ο κ. Φούρκας αν και έχει παραιτηθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο Σπάρτης, εν τούτης είναι γνώστης των όσων συμβαίνουν αυτή τη στιγμή στο Δήμο Σπάρτης, αλλά και σε ολόκληρο το νομό, σχετικά με τα έργα που εξελίσσονται.
Ο ίδιος αναφέρει πως παραιτήθηκε από το Δ.Σ. Σπάρτης για να απαλλάξει την συμπολίτευση από την παρουσία του, μήπως και η παρουσία του ήταν το "εμπόδιο" που δεν προχωρούσαν κάποια σημαντικά έργα για το Δήμο.
Επίσης ο κ. Φούρκας αποκαλύπτει για πρώτη φορά, πολλές πτυχές από την Νομαρχιακή του σταδιοδρομία, και μας δίνει απαντήσεις σχετικά με πολλά σημαντικά έργα που έγιναν, γίνονται, και άλλα που δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα, και για αρκετά εξηγεί ίσος για πρώτη φορά τους λόγους που τα έργα αυτά έχουν φτάσει έως εδώ, ή δεν έχουν γίνει ποτέ.
Σημαντικά σημεία της συζήτησης, ήταν τα ξεσπάσματα του κ. Φούρκα, ο οποίος άστραψε και βρόντηξε για έργα όπως το Σκούρα - Πυρί κλπ.
Όσο αφορά το αεροδρόμιο της Τρίπολης ο κ. Φούρκας αναφέρει πως για πρώτη φορά το 2002 ανακοινώθηκε πως θα γίνει πολιτικό το στρατιωτικό αεροδρόμιο της Τρίπολης, αλλά οι υπηρεσίες του κράτους πάντα απέρριπταν αυτό το ενδεχόμενο, κρίνοντάς το ως ακατάλληλο λόγο ανάγλυφου εδάφους. Όταν ο κ. Φούρκας κατάλαβε πως δεν θα γίνει αεροδρόμιο στην Τρίπολη, ξεκίνησε το 2006 τις διαδικασίες για να το διεκδικήσει αεροδρόμιο η Λακωνία.
Το τί έγινε αναλυτικά και με αυτό το έργο, μπορείτε να το παρακολουθήσετε στο παρακάτω άκρως ενδιαφέρον video...


