«Βόμβες μεγατόνων» από τη Ροζάκη, το λιμάνι του Γυθείου έχει προδιαγραφές 1970 και τα υδροπλάνα προ των πυλών και στις Καμάρες
Μοιράσου το άρθρο:
20-02-2014
Τα πάνω κάτω φέρνει με όσα λέει για το λιμάνι του Γυθείου και τις κρουαζιέρες η πλέον γνώστης των πραγμάτων Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Γυθείου Σοφία Ροζάκη, στην εκπομπή της Τασίας Κανελλοπούλου "Στο δια ταύτα".
Το λιμάνι του Γυθείου έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον τόσο στον τομέα του τουρισμού όσο και του εμπορείου λέει η κα. Ροζάκη, ωστόσο όμως είναι ένα λιμάνι με προδιαγραφές του 1970 και δεν έχει καμία σχέση με τις ανάγκες του σήμερα.
Σύμφωνα με καπετάνιους που έχει μιλήσει η κα. Ροζάκη, κανένας από αυτούς δεν θα πλησίαζε το λιμάνι του Γυθείου με κρουαζιερόπλοιο άνω των 160 το πολύ 170 μέτρων, την ώρα που οι μελέτες κάνουν λόγο για πλοία 200 μέτρων το ανώτερο. Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι το λιμάνι του Γυθείου μπορεί να δεχτεί κρουαζιερόπλοια μόνο μέχρι μετρίου διαστάσεως έως 600 τουρίστες.
Τα λόγια αυτά έρχονται να επαληθευόσουν δημοσιεύματα των επιστημονικών συνεργατών της apela.gr που έλεγαν, ότι το λιμάνι του Γυθείου δεν είναι αυτό που παρουσιάζει η Περιφέρεια Πελοποννήσου, αλλά πολύ υποδεέστερο και με λάθος μελέτη.
Ωστόσο το 2013 το λιμάνι του Γυθείου δέχτηκε αρόδο 42 κρουαζιερόπλοια 50% περισσότερα από άλλες χρονιές ενώ η αύξηση των επιβατών έσπασε κάθε ρεκόρ φτάνοντας το αστρονομικό ποσοστό των 500% ήτοι 45.000 τουρίστες. Σε αυτά συμπεριλαμβάνεται και ένα κρουαζιερόπλοιο που εκείνη τη σεζόν κάθε Τρίτη μετέφερε 2.500 επιβάτες και 1.000 μέλη πληρώματος, κάτι που δεν θα γίνεται φέτος.
Όπως δείχνουν όμως τα μέχρι τώρα στοιχεία, το περσινό φαινόμενο ίσως είναι ένα "πυροτέχνημα" που έσκασε, γιατί τα φετινά στοιχεία δείχνουν τεράστια μείωση 50% και κάνουν λόγο για 24 μόλις κλεισμένες κρουαζιέρες της τάξεως των12.000 περίπου επιβατών.
Η κα. Ροζάκη επίσης μίλησε για τα καθημερινά επιβατικά δρομολόγια, ενώ στο δεύτερο μέρος της συζήτησης αναφέρθηκε στα υδατοδρόμια του Γυθείου που προβλέπονται να είναι 2.
Πιο συγκεκριμένα η κα. Ροζάκη είπε πως μια εταιρεία υδροπλάνων έχει κάνει αίτηση στις αρμόδιες υπηρεσίες του Γυθείου για την έγκριση 2 υδατοδρομίων, ένα στο λιμάνι του Γυθείου και ένα στις Καμάρες.
Τα υδατοδρόμια αυτά θα έχουν πολλαπλές δυνατότητες, γιατί θα μπορούν να φιλοξενούν υδροπλάνα για επιβατικές γραμμές π.χ. Γύθειο - Αθήνα (έχουμε επισημάνει ότι πλέον τα υδροπλάνα και προσθαλασσώνονται και προσγειώνονται με ρόδες σε αεροδρόμια), για τουριστικές πτήσεις (π.χ. από το αεροδρόμιο των Κυθήρων θα μπορεί ένας επισκέπτης με υδροπλάνο να έρχεται γρήγορα στο Γύθειο), για μεταφορά σθενών, και για πυρόσβεση, μιας και τώρα υπάρχουν πυροσβεστικά υδροπλάνα, κάτι που θα ωφελήσει πάρα πολύ τη Λακωνία, μιας και τα περασμένα χρόνια έχουμε δυσάρεστες εμπειρίες από τις φωτιές.
Περισσότερα όμως μπορείτε να παρακολουθήσετε στο ενδιαφέρον video που ακολουθεί.
Το λιμάνι του Γυθείου έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον τόσο στον τομέα του τουρισμού όσο και του εμπορείου λέει η κα. Ροζάκη, ωστόσο όμως είναι ένα λιμάνι με προδιαγραφές του 1970 και δεν έχει καμία σχέση με τις ανάγκες του σήμερα.
Σύμφωνα με καπετάνιους που έχει μιλήσει η κα. Ροζάκη, κανένας από αυτούς δεν θα πλησίαζε το λιμάνι του Γυθείου με κρουαζιερόπλοιο άνω των 160 το πολύ 170 μέτρων, την ώρα που οι μελέτες κάνουν λόγο για πλοία 200 μέτρων το ανώτερο. Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι το λιμάνι του Γυθείου μπορεί να δεχτεί κρουαζιερόπλοια μόνο μέχρι μετρίου διαστάσεως έως 600 τουρίστες.
Τα λόγια αυτά έρχονται να επαληθευόσουν δημοσιεύματα των επιστημονικών συνεργατών της apela.gr που έλεγαν, ότι το λιμάνι του Γυθείου δεν είναι αυτό που παρουσιάζει η Περιφέρεια Πελοποννήσου, αλλά πολύ υποδεέστερο και με λάθος μελέτη.
Ωστόσο το 2013 το λιμάνι του Γυθείου δέχτηκε αρόδο 42 κρουαζιερόπλοια 50% περισσότερα από άλλες χρονιές ενώ η αύξηση των επιβατών έσπασε κάθε ρεκόρ φτάνοντας το αστρονομικό ποσοστό των 500% ήτοι 45.000 τουρίστες. Σε αυτά συμπεριλαμβάνεται και ένα κρουαζιερόπλοιο που εκείνη τη σεζόν κάθε Τρίτη μετέφερε 2.500 επιβάτες και 1.000 μέλη πληρώματος, κάτι που δεν θα γίνεται φέτος.
Όπως δείχνουν όμως τα μέχρι τώρα στοιχεία, το περσινό φαινόμενο ίσως είναι ένα "πυροτέχνημα" που έσκασε, γιατί τα φετινά στοιχεία δείχνουν τεράστια μείωση 50% και κάνουν λόγο για 24 μόλις κλεισμένες κρουαζιέρες της τάξεως των12.000 περίπου επιβατών.
Η κα. Ροζάκη επίσης μίλησε για τα καθημερινά επιβατικά δρομολόγια, ενώ στο δεύτερο μέρος της συζήτησης αναφέρθηκε στα υδατοδρόμια του Γυθείου που προβλέπονται να είναι 2.
Πιο συγκεκριμένα η κα. Ροζάκη είπε πως μια εταιρεία υδροπλάνων έχει κάνει αίτηση στις αρμόδιες υπηρεσίες του Γυθείου για την έγκριση 2 υδατοδρομίων, ένα στο λιμάνι του Γυθείου και ένα στις Καμάρες.
Τα υδατοδρόμια αυτά θα έχουν πολλαπλές δυνατότητες, γιατί θα μπορούν να φιλοξενούν υδροπλάνα για επιβατικές γραμμές π.χ. Γύθειο - Αθήνα (έχουμε επισημάνει ότι πλέον τα υδροπλάνα και προσθαλασσώνονται και προσγειώνονται με ρόδες σε αεροδρόμια), για τουριστικές πτήσεις (π.χ. από το αεροδρόμιο των Κυθήρων θα μπορεί ένας επισκέπτης με υδροπλάνο να έρχεται γρήγορα στο Γύθειο), για μεταφορά σθενών, και για πυρόσβεση, μιας και τώρα υπάρχουν πυροσβεστικά υδροπλάνα, κάτι που θα ωφελήσει πάρα πολύ τη Λακωνία, μιας και τα περασμένα χρόνια έχουμε δυσάρεστες εμπειρίες από τις φωτιές.
Περισσότερα όμως μπορείτε να παρακολουθήσετε στο ενδιαφέρον video που ακολουθεί.
Τα πάνω κάτω φέρνει με όσα λέει για το λιμάνι του Γυθείου και τις κρουαζιέρες η πλέον γνώστης των πραγμάτων Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Γυθείου Σοφία Ροζάκη, στην εκπομπή της Τασίας Κανελλοπούλου "Στο δια ταύτα".
Το λιμάνι του Γυθείου έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον τόσο στον τομέα του τουρισμού όσο και του εμπορείου λέει η κα. Ροζάκη, ωστόσο όμως είναι ένα λιμάνι με προδιαγραφές του 1970 και δεν έχει καμία σχέση με τις ανάγκες του σήμερα.
Σύμφωνα με καπετάνιους που έχει μιλήσει η κα. Ροζάκη, κανένας από αυτούς δεν θα πλησίαζε το λιμάνι του Γυθείου με κρουαζιερόπλοιο άνω των 160 το πολύ 170 μέτρων, την ώρα που οι μελέτες κάνουν λόγο για πλοία 200 μέτρων το ανώτερο. Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι το λιμάνι του Γυθείου μπορεί να δεχτεί κρουαζιερόπλοια μόνο μέχρι μετρίου διαστάσεως έως 600 τουρίστες.
Τα λόγια αυτά έρχονται να επαληθευόσουν δημοσιεύματα των επιστημονικών συνεργατών της apela.gr που έλεγαν, ότι το λιμάνι του Γυθείου δεν είναι αυτό που παρουσιάζει η Περιφέρεια Πελοποννήσου, αλλά πολύ υποδεέστερο και με λάθος μελέτη.
Ωστόσο το 2013 το λιμάνι του Γυθείου δέχτηκε αρόδο 42 κρουαζιερόπλοια 50% περισσότερα από άλλες χρονιές ενώ η αύξηση των επιβατών έσπασε κάθε ρεκόρ φτάνοντας το αστρονομικό ποσοστό των 500% ήτοι 45.000 τουρίστες. Σε αυτά συμπεριλαμβάνεται και ένα κρουαζιερόπλοιο που εκείνη τη σεζόν κάθε Τρίτη μετέφερε 2.500 επιβάτες και 1.000 μέλη πληρώματος, κάτι που δεν θα γίνεται φέτος.
Όπως δείχνουν όμως τα μέχρι τώρα στοιχεία, το περσινό φαινόμενο ίσως είναι ένα "πυροτέχνημα" που έσκασε, γιατί τα φετινά στοιχεία δείχνουν τεράστια μείωση 50% και κάνουν λόγο για 24 μόλις κλεισμένες κρουαζιέρες της τάξεως των12.000 περίπου επιβατών.
Η κα. Ροζάκη επίσης μίλησε για τα καθημερινά επιβατικά δρομολόγια, ενώ στο δεύτερο μέρος της συζήτησης αναφέρθηκε στα υδατοδρόμια του Γυθείου που προβλέπονται να είναι 2.
Πιο συγκεκριμένα η κα. Ροζάκη είπε πως μια εταιρεία υδροπλάνων έχει κάνει αίτηση στις αρμόδιες υπηρεσίες του Γυθείου για την έγκριση 2 υδατοδρομίων, ένα στο λιμάνι του Γυθείου και ένα στις Καμάρες.
Τα υδατοδρόμια αυτά θα έχουν πολλαπλές δυνατότητες, γιατί θα μπορούν να φιλοξενούν υδροπλάνα για επιβατικές γραμμές π.χ. Γύθειο - Αθήνα (έχουμε επισημάνει ότι πλέον τα υδροπλάνα και προσθαλασσώνονται και προσγειώνονται με ρόδες σε αεροδρόμια), για τουριστικές πτήσεις (π.χ. από το αεροδρόμιο των Κυθήρων θα μπορεί ένας επισκέπτης με υδροπλάνο να έρχεται γρήγορα στο Γύθειο), για μεταφορά σθενών, και για πυρόσβεση, μιας και τώρα υπάρχουν πυροσβεστικά υδροπλάνα, κάτι που θα ωφελήσει πάρα πολύ τη Λακωνία, μιας και τα περασμένα χρόνια έχουμε δυσάρεστες εμπειρίες από τις φωτιές.
Περισσότερα όμως μπορείτε να παρακολουθήσετε στο ενδιαφέρον video που ακολουθεί.
Το λιμάνι του Γυθείου έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον τόσο στον τομέα του τουρισμού όσο και του εμπορείου λέει η κα. Ροζάκη, ωστόσο όμως είναι ένα λιμάνι με προδιαγραφές του 1970 και δεν έχει καμία σχέση με τις ανάγκες του σήμερα.
Σύμφωνα με καπετάνιους που έχει μιλήσει η κα. Ροζάκη, κανένας από αυτούς δεν θα πλησίαζε το λιμάνι του Γυθείου με κρουαζιερόπλοιο άνω των 160 το πολύ 170 μέτρων, την ώρα που οι μελέτες κάνουν λόγο για πλοία 200 μέτρων το ανώτερο. Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι το λιμάνι του Γυθείου μπορεί να δεχτεί κρουαζιερόπλοια μόνο μέχρι μετρίου διαστάσεως έως 600 τουρίστες.
Τα λόγια αυτά έρχονται να επαληθευόσουν δημοσιεύματα των επιστημονικών συνεργατών της apela.gr που έλεγαν, ότι το λιμάνι του Γυθείου δεν είναι αυτό που παρουσιάζει η Περιφέρεια Πελοποννήσου, αλλά πολύ υποδεέστερο και με λάθος μελέτη.
Ωστόσο το 2013 το λιμάνι του Γυθείου δέχτηκε αρόδο 42 κρουαζιερόπλοια 50% περισσότερα από άλλες χρονιές ενώ η αύξηση των επιβατών έσπασε κάθε ρεκόρ φτάνοντας το αστρονομικό ποσοστό των 500% ήτοι 45.000 τουρίστες. Σε αυτά συμπεριλαμβάνεται και ένα κρουαζιερόπλοιο που εκείνη τη σεζόν κάθε Τρίτη μετέφερε 2.500 επιβάτες και 1.000 μέλη πληρώματος, κάτι που δεν θα γίνεται φέτος.
Όπως δείχνουν όμως τα μέχρι τώρα στοιχεία, το περσινό φαινόμενο ίσως είναι ένα "πυροτέχνημα" που έσκασε, γιατί τα φετινά στοιχεία δείχνουν τεράστια μείωση 50% και κάνουν λόγο για 24 μόλις κλεισμένες κρουαζιέρες της τάξεως των12.000 περίπου επιβατών.
Η κα. Ροζάκη επίσης μίλησε για τα καθημερινά επιβατικά δρομολόγια, ενώ στο δεύτερο μέρος της συζήτησης αναφέρθηκε στα υδατοδρόμια του Γυθείου που προβλέπονται να είναι 2.
Πιο συγκεκριμένα η κα. Ροζάκη είπε πως μια εταιρεία υδροπλάνων έχει κάνει αίτηση στις αρμόδιες υπηρεσίες του Γυθείου για την έγκριση 2 υδατοδρομίων, ένα στο λιμάνι του Γυθείου και ένα στις Καμάρες.
Τα υδατοδρόμια αυτά θα έχουν πολλαπλές δυνατότητες, γιατί θα μπορούν να φιλοξενούν υδροπλάνα για επιβατικές γραμμές π.χ. Γύθειο - Αθήνα (έχουμε επισημάνει ότι πλέον τα υδροπλάνα και προσθαλασσώνονται και προσγειώνονται με ρόδες σε αεροδρόμια), για τουριστικές πτήσεις (π.χ. από το αεροδρόμιο των Κυθήρων θα μπορεί ένας επισκέπτης με υδροπλάνο να έρχεται γρήγορα στο Γύθειο), για μεταφορά σθενών, και για πυρόσβεση, μιας και τώρα υπάρχουν πυροσβεστικά υδροπλάνα, κάτι που θα ωφελήσει πάρα πολύ τη Λακωνία, μιας και τα περασμένα χρόνια έχουμε δυσάρεστες εμπειρίες από τις φωτιές.
Περισσότερα όμως μπορείτε να παρακολουθήσετε στο ενδιαφέρον video που ακολουθεί.