notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Καθυστέρηση της πληρωμής του έργου «ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΚΕΝΤΡΟΥ ΣΠΑΡΤΗΣ» δεν γεννά δικαίωμα του αναδόχου για διακοπής εργασιών

slider_image

Μοιράσου το άρθρο:

01-02-2023

Σύμφωνα με έγγραφο του Δήμου Σπάρτης με αρ. πρωτοκόλλου 959 της 24/1/2023 προς την ΔΟΜΗΚΑΤ Β. ΓΕΩΡΓΑΛΗΣ & ΣΙΑ Ε.Ε., ανάδοχος του έργου «ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΚΕΝΤΡΟΥ ΣΠΑΡΤΗΣ», εγκρίθηκε η προκαταβολή 1ου λογαριασμού του έργου

1. Η υπ. αριθ. 20253/21-10-2022 σύμβαση εκτέλεσης έργου (ημερομηνία ανάρτησης της σύμβασης στο ΚΗΜΔΗΣ 25-10-2022).
2. Η με αριθ. 746/16-01-2023 αίτησή σας περί υποβολής 1ου λογαριασμού-προκαταβολής με συνημμένα δικαιολογητικά.
3. Η με αριθ. 959/19-01-2023 συμπληρωματική αίτησή σας.
4. Το άρθρο 150 του Ν.4412/2016.

Σε συνέχεια των ανωτέρω 2. και 3. σχετικών αιτήσεών σας, σας αποστέλλουμε συνημμένα τον εγκεκριμένο και θεωρημένο από την Υπηρεσία μας 1ο λογαριασμό προκαταβολής του έργου ύψους 245.810,57€, για τις περαιτέρω δικές σας ενέργειες.

Επαναλαμβάνουμε εκ νέου ότι σύμφωνα με το άρθρο 150, παρ. 2 του Ν.4412/2016: «Καθυστέρηση της πληρωμής του λογαριασμού δεν γεννά αξίωση του αναδόχου για τοκοφορία του ποσού, ούτε δικαίωμα διακοπής εργασιών»,επομένως σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να συνδέεται η έγκριση και πληρωμή του εν λόγω λογαριασμού με το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του έργου.

Το έγγραφο υπογράφει η αναπληρώτρια προϊσταμένη διεύθυνσης τεχνικών υπηρεσιών του Δήμου Σπάρτης Άννα Καρακίτσου.

Να υπενθυμίσουμε ότι η ιδέα του έργου «ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΚΕΝΤΡΟΥ ΣΠΑΡΤΗΣ» -με διαφορετική μελέτη- ξεκίνησε από τον Δήμαρχο Σπάρτης Σταύρο Αργειτάκο, ενώ ο επόμενος Δήμαρχος Βαγγέλης Βαλιώτης ωρίμασε το έργο, βρήκε τις χρηματοδοτήσεις αλλά δεν πρόλαβε να το ολοκληρώσει.



1. Η υπ. αριθ. 20253/21-10-2022 σύμβαση εκτέλεσης έργου (ημερομηνία ανάρτησης της σύμβασης στο ΚΗΜΔΗΣ 25-10-2022).
2. Η με αριθ. 746/16-01-2023 αίτησή σας περί υποβολής 1ου λογαριασμού-προκαταβολής με συνημμένα δικαιολογητικά.
3. Η με αριθ. 959/19-01-2023 συμπληρωματική αίτησή σας.
4. Το άρθρο 150 του Ν.4412/2016.

Σε συνέχεια των ανωτέρω 2. και 3. σχετικών αιτήσεών σας, σας αποστέλλουμε συνημμένα τον εγκεκριμένο και θεωρημένο από την Υπηρεσία μας 1ο λογαριασμό προκαταβολής του έργου ύψους 245.810,57€, για τις περαιτέρω δικές σας ενέργειες.

Επαναλαμβάνουμε εκ νέου ότι σύμφωνα με το άρθρο 150, παρ. 2 του Ν.4412/2016: «Καθυστέρηση της πληρωμής του λογαριασμού δεν γεννά αξίωση του αναδόχου για τοκοφορία του ποσού, ούτε δικαίωμα διακοπής εργασιών»,επομένως σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να συνδέεται η έγκριση και πληρωμή του εν λόγω λογαριασμού με το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του έργου.

Το έγγραφο υπογράφει η αναπληρώτρια προϊσταμένη διεύθυνσης τεχνικών υπηρεσιών του Δήμου Σπάρτης Άννα Καρακίτσου.

Να υπενθυμίσουμε ότι η ιδέα του έργου «ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΚΕΝΤΡΟΥ ΣΠΑΡΤΗΣ» -με διαφορετική μελέτη- ξεκίνησε από τον Δήμαρχο Σπάρτης Σταύρο Αργειτάκο, ενώ ο επόμενος Δήμαρχος Βαγγέλης Βαλιώτης ωρίμασε το έργο, βρήκε τις χρηματοδοτήσεις αλλά δεν πρόλαβε να το ολοκληρώσει.



Η APELA προτείνει

image