notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

«Δεν αποδεχόμαστε την παραπέρα μείωση της ανταγωνιστικότητας της Λακωνίας με τις απαγορεύσεις που επιδιώκονται»

slider_image
29-01-2019

Σε δηλώσεις προχώρησε ο Πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου Πελοποννήσου κ. Ηλίας Στρατηγάκος, με αφορμή την αναβολή του 5ου θέματος της ημερήσιας διάταξης του ΠεΣυ Πελοποννήσου της 16ης Ιανουαρίου 2019 (Έγκριση μελέτης «Σήμανση του υποτμήματος από Όρια Νομού Λακωνίας - Αρκαδίας του τμήματος Α/Κ Τεγέας του Α/Δ Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα μέχρι τα όρια του χωριού Κλαδάς της εθνικής οδού 39 Τρίπολη - Σπάρτη - Γύθειο»). Συγκεκριμένα, ο κ. Στρατηγάκος δήλωσε: «Θεωρώ απαράδεκτη και κατάφορα άδικη την προσπάθεια που επιχειρείται από το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών, να εγκλωβιστεί το Περιφερειακό Συμβούλιο στην έγκριση Τεχνικής Έκθεσης - Σήμανσης της εθνικής οδού Σπάρτης - Τρίπολης και να εγκρίνει έτσι εμμέσως την απόφαση του Υπουργού να επιβάλλει κυκλοφοριακές απαγορεύσεις, θεωρώντας ότι είναι παράπλευρος και εναλλακτικός του αυτοκινητόδρομου ταχείας κυκλοφορίας Λεύκτρο - Σπάρτη.

Σε δηλώσεις προχώρησε ο Πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου Πελοποννήσου κ. Ηλίας Στρατηγάκος, με αφορμή την αναβολή του 5ου θέματος της ημερήσιας διάταξης του ΠεΣυ Πελοποννήσου της 16ης Ιανουαρίου 2019 (Έγκριση μελέτης «Σήμανση του υποτμήματος από Όρια Νομού Λακωνίας - Αρκαδίας του τμήματος Α/Κ Τεγέας του Α/Δ Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα μέχρι τα όρια του χωριού Κλαδάς της εθνικής οδού 39 Τρίπολη - Σπάρτη - Γύθειο»).

Συγκεκριμένα, ο κ. Στρατηγάκος δήλωσε:

«Θεωρώ απαράδεκτη και κατάφορα άδικη την προσπάθεια που επιχειρείται από το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών, να εγκλωβιστεί το Περιφερειακό Συμβούλιο στην έγκριση Τεχνικής Έκθεσης - Σήμανσης της εθνικής οδού Σπάρτης - Τρίπολης και να εγκρίνει έτσι εμμέσως την απόφαση του Υπουργού να επιβάλλει κυκλοφοριακές απαγορεύσεις, θεωρώντας ότι είναι παράπλευρος και εναλλακτικός του αυτοκινητόδρομου ταχείας κυκλοφορίας Λεύκτρο - Σπάρτη.

Απέστειλα ήδη επιστολή εκφράζοντας την αντίθεση μας στην απόφασή του αυτή, καθώς ο κλάδος Λεύκτρο - Σπάρτη του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα, δυστυχώς αύξησε την απόσταση από το κύριο οικονομικό και διοικητικό κέντρο την Αθήνα κατά 22 χιλιόμετρα και επομένως και το προαναφερόμενο μήκος μεταξύ των πόλεων Τρίπολη - Σπάρτη - Γύθειο. Αυτό αποτελεί εξαίρεση στη χώρα μας όπου η κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου αντί να μειώσει την απόσταση την αύξησε. Την αύξησε κατά 35% με αποτέλεσμα  ο αυτοκινητόδρομος να μην προτιμάται από τους χρήστες λόγω οικονομικού κόστους (διόδια, δαπάνη καυσίμων), μεγαλύτερου χρόνου και της σε καλό επίπεδο  κατάστασης της υπάρχουσας εθνικής οδού Σπάρτης Τρίπολης.

Προτείνουμε την άμεση εφαρμογή του μεταφορικού ισοδυνάμου στον κλάδο Λεύκτρο -Σπάρτη με κατεύθυνση την Τρίπολη, κάτι ανάλογο αυτού που ήδη εφαρμόζεται στα νησιά, τουλάχιστον για τους επαγγελματικούς κλάδους και μεσοπρόθεσμα την αναβάθμιση της εθνικής οδού 39 Τρίπολη - Σπάρτη - Γύθειο σε αυτοκινητόδρομο. Δεν αποδεχόμαστε την παραπέρα μείωση της ανταγωνιστικότητας της Λακωνίας με τις απαγορεύσεις που επιδιώκονται, μετά μάλιστα και την απομάκρυνση πανεπιστημιακών σχολών (Νοσηλευτικής, ΤΕΙ) που επιχειρείται, του ΚΕΕΜ ως κέντρου κατάταξης και γενικότερα ενός αρνητικού οικονομικού κλίματος.»

Σε δηλώσεις προχώρησε ο Πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου Πελοποννήσου κ. Ηλίας Στρατηγάκος, με αφορμή την αναβολή του 5ου θέματος της ημερήσιας διάταξης του ΠεΣυ Πελοποννήσου της 16ης Ιανουαρίου 2019 (Έγκριση μελέτης «Σήμανση του υποτμήματος από Όρια Νομού Λακωνίας - Αρκαδίας του τμήματος Α/Κ Τεγέας του Α/Δ Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα μέχρι τα όρια του χωριού Κλαδάς της εθνικής οδού 39 Τρίπολη - Σπάρτη - Γύθειο»).

Συγκεκριμένα, ο κ. Στρατηγάκος δήλωσε:

«Θεωρώ απαράδεκτη και κατάφορα άδικη την προσπάθεια που επιχειρείται από το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών, να εγκλωβιστεί το Περιφερειακό Συμβούλιο στην έγκριση Τεχνικής Έκθεσης - Σήμανσης της εθνικής οδού Σπάρτης - Τρίπολης και να εγκρίνει έτσι εμμέσως την απόφαση του Υπουργού να επιβάλλει κυκλοφοριακές απαγορεύσεις, θεωρώντας ότι είναι παράπλευρος και εναλλακτικός του αυτοκινητόδρομου ταχείας κυκλοφορίας Λεύκτρο - Σπάρτη.

Απέστειλα ήδη επιστολή εκφράζοντας την αντίθεση μας στην απόφασή του αυτή, καθώς ο κλάδος Λεύκτρο - Σπάρτη του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα, δυστυχώς αύξησε την απόσταση από το κύριο οικονομικό και διοικητικό κέντρο την Αθήνα κατά 22 χιλιόμετρα και επομένως και το προαναφερόμενο μήκος μεταξύ των πόλεων Τρίπολη - Σπάρτη - Γύθειο. Αυτό αποτελεί εξαίρεση στη χώρα μας όπου η κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου αντί να μειώσει την απόσταση την αύξησε. Την αύξησε κατά 35% με αποτέλεσμα  ο αυτοκινητόδρομος να μην προτιμάται από τους χρήστες λόγω οικονομικού κόστους (διόδια, δαπάνη καυσίμων), μεγαλύτερου χρόνου και της σε καλό επίπεδο  κατάστασης της υπάρχουσας εθνικής οδού Σπάρτης Τρίπολης.

Προτείνουμε την άμεση εφαρμογή του μεταφορικού ισοδυνάμου στον κλάδο Λεύκτρο -Σπάρτη με κατεύθυνση την Τρίπολη, κάτι ανάλογο αυτού που ήδη εφαρμόζεται στα νησιά, τουλάχιστον για τους επαγγελματικούς κλάδους και μεσοπρόθεσμα την αναβάθμιση της εθνικής οδού 39 Τρίπολη - Σπάρτη - Γύθειο σε αυτοκινητόδρομο. Δεν αποδεχόμαστε την παραπέρα μείωση της ανταγωνιστικότητας της Λακωνίας με τις απαγορεύσεις που επιδιώκονται, μετά μάλιστα και την απομάκρυνση πανεπιστημιακών σχολών (Νοσηλευτικής, ΤΕΙ) που επιχειρείται, του ΚΕΕΜ ως κέντρου κατάταξης και γενικότερα ενός αρνητικού οικονομικού κλίματος.»

Μοιράσου το άρθρο:

Η APELA προτείνει

image

images Αυτοδιοίκηση
24-06-2020

Στον Μητσοτάκη ο Νίκας

Apela Real Estate

Κτηματομεσιτικό Γραφείο Λακωνίας