notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

«Πρωτοποριακό και καινοτόμο σύστημα προτεραιότητας και διαχείρισης ασθενών από το Νοσοκομείο Μολάων»

slider_image
27-12-2021

Το νέο σύστημα διευκολύνει τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των ασθενών και των συγγενών τους

«Πρωτοποριακό και καινοτόμο σύστημα προτεραιότητας και διαχείρισης ασθενών από το Νοσοκομείο Μολάων!

Από την πρώτη στιγμή είχαμε δεσμευτεί για την υιοθέτηση ενός σύγχρονου, ασθενοκεντρικού μοντέλου Διοίκησης και λειτουργίας της Ν.Μ Μολάων! Το κάνουμε πράξη!

Ένα νέο, καινοτόμο ηλεκτρονικό σύστημα προτεραιότητας και διαχείρισης ασθενών τοποθετήθηκε στη Ν.Μ Μολάων.

Η εφαρμογή του νέου συστήματος έρχεται στα πλαίσια αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών του Νοσοκομείου καθώς και της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχονται» σημειώνει σε ανάρτησή του στο διαδίκτυο ο Αναπληρωτής Διοικητής του Γ.Ν. Λακωνίας - Ν.Μ. Μολάων, Κωνσταντίνος Κορωνιός..

«Το νέο σύστημα διευκολύνει τη βέλτιστη εξυπηρέτησή των ασθενών και των συγγενών τους αφού πλέον, τους παρέχει τη δυνατότητα να ενημερώνονται ηλεκτρονικά για την προτεραιότητα, τους χρόνους αναμονής του Νοσοκομείου, τον αριθμό ασθενών που εξυπηρετείται εκείνη τη στιγμή, με στόχο να μειωθεί ο χρόνος αναμονής τους στα Εξωτερικά Ιατρεία του Νοσοκομείου, όταν έχει συνωστισμό ασθενών.

Μάλιστα, το σύστημα δίνει τη δυνατότητα πολλαπλών ενημερώσεων σχετικά με τον προσδιορισμό του εκτιμώμενου εναπομείναντα χρόνου αναμονής και εξυπηρέτησής των ασθενών στο αντίστοιχο ιατρείο, που διεκπεραιώνεται με ηλεκτρονική ειδοποίηση και αναγγελία, ενώ στα άμεσο μέλλον αυτό θα μπορεί να υλοποιείται με SMS και Email στο κινητό τους τηλέφωνο!», τονίζει ακόμη ο κ. Κορωνιός, προσθέτοντας πως «Η πρωτοβουλία αυτής της πρωτότυπης και καινοτόμου υπηρεσίας, που αποκτήθηκε μέσω Δωρεάς, αποσκοπεί στη βελτίωση του παρεχόμενου επιπέδου εξυπηρέτησης των χρηστών υπηρεσιών υγείας, αφού μειώνεται κατά πολύ ο χρόνος αναμονής στα Εξωτερικά Τακτικά και Έκτακτα Ιατρεία του Νοσοκομείου, η επίσκεψη στο Νοσοκομείο γίνεται πιο άνετη, ενώ ταυτόχρονα αποφεύγεται η ταλαιπωρία των ασθενών, ειδικά τις ημέρες που παρουσιάζεται αυξημένη προσέλευση.

Ταυτόχρονα, επιτρέπεται η σωστή διαχείριση των προσερχόμενων ασθενών σε όλα τα ιατρεία, τακτικά και έκτακτα, μέσω της online εποπτείας του συστήματος, δίνοντας στην υπηρεσία real time στατιστικά στοιχεία για τους χρόνους αναμονής για λήψη υγειονομικής φροντίδας, τον μέσο χρόνο εξυπηρέτησης των ληπτών υπηρεσιών υγείας, δημιουργώντας ταυτόχρονα ένα μεθοδολογικό πλαίσιο για τους επαγγελματίες υγείας».













«Πρωτοποριακό και καινοτόμο σύστημα προτεραιότητας και διαχείρισης ασθενών από το Νοσοκομείο Μολάων!

Από την πρώτη στιγμή είχαμε δεσμευτεί για την υιοθέτηση ενός σύγχρονου, ασθενοκεντρικού μοντέλου Διοίκησης και λειτουργίας της Ν.Μ Μολάων! Το κάνουμε πράξη!

Ένα νέο, καινοτόμο ηλεκτρονικό σύστημα προτεραιότητας και διαχείρισης ασθενών τοποθετήθηκε στη Ν.Μ Μολάων.

Η εφαρμογή του νέου συστήματος έρχεται στα πλαίσια αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών του Νοσοκομείου καθώς και της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχονται» σημειώνει σε ανάρτησή του στο διαδίκτυο ο Αναπληρωτής Διοικητής του Γ.Ν. Λακωνίας - Ν.Μ. Μολάων, Κωνσταντίνος Κορωνιός..

«Το νέο σύστημα διευκολύνει τη βέλτιστη εξυπηρέτησή των ασθενών και των συγγενών τους αφού πλέον, τους παρέχει τη δυνατότητα να ενημερώνονται ηλεκτρονικά για την προτεραιότητα, τους χρόνους αναμονής του Νοσοκομείου, τον αριθμό ασθενών που εξυπηρετείται εκείνη τη στιγμή, με στόχο να μειωθεί ο χρόνος αναμονής τους στα Εξωτερικά Ιατρεία του Νοσοκομείου, όταν έχει συνωστισμό ασθενών.

Μάλιστα, το σύστημα δίνει τη δυνατότητα πολλαπλών ενημερώσεων σχετικά με τον προσδιορισμό του εκτιμώμενου εναπομείναντα χρόνου αναμονής και εξυπηρέτησής των ασθενών στο αντίστοιχο ιατρείο, που διεκπεραιώνεται με ηλεκτρονική ειδοποίηση και αναγγελία, ενώ στα άμεσο μέλλον αυτό θα μπορεί να υλοποιείται με SMS και Email στο κινητό τους τηλέφωνο!», τονίζει ακόμη ο κ. Κορωνιός, προσθέτοντας πως «Η πρωτοβουλία αυτής της πρωτότυπης και καινοτόμου υπηρεσίας, που αποκτήθηκε μέσω Δωρεάς, αποσκοπεί στη βελτίωση του παρεχόμενου επιπέδου εξυπηρέτησης των χρηστών υπηρεσιών υγείας, αφού μειώνεται κατά πολύ ο χρόνος αναμονής στα Εξωτερικά Τακτικά και Έκτακτα Ιατρεία του Νοσοκομείου, η επίσκεψη στο Νοσοκομείο γίνεται πιο άνετη, ενώ ταυτόχρονα αποφεύγεται η ταλαιπωρία των ασθενών, ειδικά τις ημέρες που παρουσιάζεται αυξημένη προσέλευση.

Ταυτόχρονα, επιτρέπεται η σωστή διαχείριση των προσερχόμενων ασθενών σε όλα τα ιατρεία, τακτικά και έκτακτα, μέσω της online εποπτείας του συστήματος, δίνοντας στην υπηρεσία real time στατιστικά στοιχεία για τους χρόνους αναμονής για λήψη υγειονομικής φροντίδας, τον μέσο χρόνο εξυπηρέτησης των ληπτών υπηρεσιών υγείας, δημιουργώντας ταυτόχρονα ένα μεθοδολογικό πλαίσιο για τους επαγγελματίες υγείας».













Μοιράσου το άρθρο:

Η APELA προτείνει

image