Λευκή Νύχτα στη Σπάρτη με σχέδιο ή στην τύχη;
Μοιράσου το άρθρο:
12-08-2024
Ο Εμπορικός Σύλλογος Σπάρτης ανακοίνωσε τη διεξαγωγή της «Λεύκης Νύχτας», την Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2024, στη Λακωνική πρωτεύουσα. Ανάμεικτες είναι οι απόψεις πολιτών αλλά και επιχειρηματιών, σχετικά με την ημερομηνία διεξαγωγής
Ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι προτάσεις του έμπειρου συμβούλου προσωπικής ανάπτυξης και επικοινωνιολόγου Γιώργου Κεραμιδά, σχετικά με το θέμα.
«Εκτιμώ, ότι η ημερομηνία διεξαγωγής δεν ευνοεί και δεν είναι η ιδανική για να αναδείξει την αγορά και την επιχειρηματικότητα της πόλης, η οποία το έχει πραγματικά ανάγκη και θα πρέπει να στηριχθεί ακόμη περισσότερο σε αυτή τη δύσκολη οικονομική συγκυρία. Σε κάθε περίπτωση όμως και εφόσον έχει αποφασιστεί αυτή η ημερομηνία από τους επιχειρηματίες της πόλης, είναι σημαντικό να στηρίξουμε όλοι μαζί αυτή την προσπάθεια», τονίζει αρχικά και προσθέτει:
«Σαν πρώτο βήμα, θα πρότεινα στον Εμπορικό Σύλλογο να πραγματοποιήσει άμεσα μία μεγάλη οργανωτική συνάντηση (αν δεν το έχει ήδη προγραμματίσει), στην οποία να προσκαλεστεί το σύνολο των επιχειρηματιών της πόλης, όπως και εκπροσώπων πολιτιστικών συλλόγων και αθλητικών σωματείων, ώστε να ενημερωθούν σχετικά με τη δυνατότητα συμμετοχής τους στην εκδήλωση. Θα μπορούσε να υπάρξει και ανοικτή πρόσκληση, σε πολίτες που επιθυμούν να συνδράμουν σε αυτή την προσπάθεια. Στη συνάντηση αυτή και με τον κατάλληλο συντονισμό από το Δ.Σ. του Συλλόγου, θα ήταν χρήσιμο να κατατεθούν προτάσεις από το σύνολο των συμμετεχόντων, να αξιολογηθούν καταλλήλως και να παρθούν οι κατάλληλες αποφάσεις. Θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στο «Event Marketing», το οποίο θα συμβάλλει καθοριστικά στην προσέλκυση του κόσμου και στη βελτίωση της προβολής των επιχειρήσεων».
Ο κ. Κεραμιδάς σχετικά με τη διοργάνωση της εκδήλωσης αναφέρει:
«Όσον αφορά τη διοργάνωση της εκδήλωσης, θα πρότεινα τη δημιουργία μικρών «events» σε πολλά σημεία της αγοράς, ώστε να ενισχυθεί η κινητικότητα σε όλους τους εμπορικούς δρόμους και οι καταναλωτές να έχουν τη διάθεση μετακίνησης για να επισκέπτονται το σύνολο των καταστημάτων. Αν υπάρξει μόνο μία βασική δραστηριότητα σε κεντρικό σημείο της πόλης, τότε περιορίζεις την κίνηση του κόσμου σε αυτό το σημείο και δεν ευνοείται το σύνολο των καταστημάτων. Επίσης, η όποια οικονομική στήριξη του συλλόγου σε ταλαντούχους ντόπιους καλλιτέχνες (έχουμε την τιμή να έχουμε πολλούς), όπως και η πρόθεση ανάδειξής τους με οποιονδήποτε άλλον τρόπο, στηρίζει και το τοπικό στοιχείο».
Σε κάθε περίπτωση, όπως συμπεραίνει ο ίδιος:
«Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε, ότι ένας από τους βασικούς σκοπούς του θεσμού της «Λευκής Νύχτας», είναι να προσφέρει και δωρεάν ψυχαγωγία σε όλους τους πολίτες, οι οποίοι ομολογουμένως βιώνουν μια δύσκολη καθημερινότητα, δίνοντας τη δυνατότητα αφενός να διασκεδάσουν και να ψωνίσουν σε προνομιακές τιμές, αφετέρου να επισκεφτούν όλα τα σημεία της πόλης μας. Ευελπιστώ η «Λευκή Νύχτα» να προσφέρει μία ανάσα ρευστότητας σε όλους τους επιχειρηματίες της πόλης μας και μέσα από αυτή τη διοργάνωση, να δημιουργηθεί μία μαγική ατμόσφαιρα και να παραχθούν θετικές εικόνες για τους επισκέπτες και τους κατοίκους όλων των ηλικιακών ομάδων. Ας δώσουμε δυναμικά όλοι μαζί το παρών, για να στηρίξουμε τις επιχειρήσεις της πόλης μας. Με εκτίμηση προς τον Εμπορικό Σύλλογο και τους συμπολίτες μου», ολοκληρώνει τον συλλογισμό του ο Γ. Κεραμιδάς.
Να σημειώσουμε ότι ο Γιώργος Κεραμιδάς είναι Σύμβουλος Προσωπικής & Επαγγελματικής Ανάπτυξης - Επικοινωνιολόγος. Ως Σύμβουλος, έχει βοηθήσει άτομα σε όλη την Ελλάδα, να αντιμετωπίσουν προβλήματα που τους απασχολούν και να επιτύχουν τους προσωπικούς και επαγγελματικούς τους στόχους. Επί πολλά έτη συμβουλεύει & εκπαιδεύει εταιρείες και εργαζομένους σε θέματα επικοινωνίας, ηγεσίας, εταιρικών στόχων, εξυπηρέτησης πελατών, διαχείρισης αλλαγής κουλτούρας, παρακίνησης εργαζομένων, ομαδικότητας, ενδυνάμωσης και ανάπτυξης δεξιοτήτων. Συνεπώς, οι συμβουλές του είναι πάντα χρήσιμες για την ανάπτυξη και την προβολή των επιχειρήσεων της τοπικής κοινωνίας.
«Εκτιμώ, ότι η ημερομηνία διεξαγωγής δεν ευνοεί και δεν είναι η ιδανική για να αναδείξει την αγορά και την επιχειρηματικότητα της πόλης, η οποία το έχει πραγματικά ανάγκη και θα πρέπει να στηριχθεί ακόμη περισσότερο σε αυτή τη δύσκολη οικονομική συγκυρία. Σε κάθε περίπτωση όμως και εφόσον έχει αποφασιστεί αυτή η ημερομηνία από τους επιχειρηματίες της πόλης, είναι σημαντικό να στηρίξουμε όλοι μαζί αυτή την προσπάθεια», τονίζει αρχικά και προσθέτει:
«Σαν πρώτο βήμα, θα πρότεινα στον Εμπορικό Σύλλογο να πραγματοποιήσει άμεσα μία μεγάλη οργανωτική συνάντηση (αν δεν το έχει ήδη προγραμματίσει), στην οποία να προσκαλεστεί το σύνολο των επιχειρηματιών της πόλης, όπως και εκπροσώπων πολιτιστικών συλλόγων και αθλητικών σωματείων, ώστε να ενημερωθούν σχετικά με τη δυνατότητα συμμετοχής τους στην εκδήλωση. Θα μπορούσε να υπάρξει και ανοικτή πρόσκληση, σε πολίτες που επιθυμούν να συνδράμουν σε αυτή την προσπάθεια. Στη συνάντηση αυτή και με τον κατάλληλο συντονισμό από το Δ.Σ. του Συλλόγου, θα ήταν χρήσιμο να κατατεθούν προτάσεις από το σύνολο των συμμετεχόντων, να αξιολογηθούν καταλλήλως και να παρθούν οι κατάλληλες αποφάσεις. Θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στο «Event Marketing», το οποίο θα συμβάλλει καθοριστικά στην προσέλκυση του κόσμου και στη βελτίωση της προβολής των επιχειρήσεων».
Ο κ. Κεραμιδάς σχετικά με τη διοργάνωση της εκδήλωσης αναφέρει:
«Όσον αφορά τη διοργάνωση της εκδήλωσης, θα πρότεινα τη δημιουργία μικρών «events» σε πολλά σημεία της αγοράς, ώστε να ενισχυθεί η κινητικότητα σε όλους τους εμπορικούς δρόμους και οι καταναλωτές να έχουν τη διάθεση μετακίνησης για να επισκέπτονται το σύνολο των καταστημάτων. Αν υπάρξει μόνο μία βασική δραστηριότητα σε κεντρικό σημείο της πόλης, τότε περιορίζεις την κίνηση του κόσμου σε αυτό το σημείο και δεν ευνοείται το σύνολο των καταστημάτων. Επίσης, η όποια οικονομική στήριξη του συλλόγου σε ταλαντούχους ντόπιους καλλιτέχνες (έχουμε την τιμή να έχουμε πολλούς), όπως και η πρόθεση ανάδειξής τους με οποιονδήποτε άλλον τρόπο, στηρίζει και το τοπικό στοιχείο».
Σε κάθε περίπτωση, όπως συμπεραίνει ο ίδιος:
«Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε, ότι ένας από τους βασικούς σκοπούς του θεσμού της «Λευκής Νύχτας», είναι να προσφέρει και δωρεάν ψυχαγωγία σε όλους τους πολίτες, οι οποίοι ομολογουμένως βιώνουν μια δύσκολη καθημερινότητα, δίνοντας τη δυνατότητα αφενός να διασκεδάσουν και να ψωνίσουν σε προνομιακές τιμές, αφετέρου να επισκεφτούν όλα τα σημεία της πόλης μας. Ευελπιστώ η «Λευκή Νύχτα» να προσφέρει μία ανάσα ρευστότητας σε όλους τους επιχειρηματίες της πόλης μας και μέσα από αυτή τη διοργάνωση, να δημιουργηθεί μία μαγική ατμόσφαιρα και να παραχθούν θετικές εικόνες για τους επισκέπτες και τους κατοίκους όλων των ηλικιακών ομάδων. Ας δώσουμε δυναμικά όλοι μαζί το παρών, για να στηρίξουμε τις επιχειρήσεις της πόλης μας. Με εκτίμηση προς τον Εμπορικό Σύλλογο και τους συμπολίτες μου», ολοκληρώνει τον συλλογισμό του ο Γ. Κεραμιδάς.
Να σημειώσουμε ότι ο Γιώργος Κεραμιδάς είναι Σύμβουλος Προσωπικής & Επαγγελματικής Ανάπτυξης - Επικοινωνιολόγος. Ως Σύμβουλος, έχει βοηθήσει άτομα σε όλη την Ελλάδα, να αντιμετωπίσουν προβλήματα που τους απασχολούν και να επιτύχουν τους προσωπικούς και επαγγελματικούς τους στόχους. Επί πολλά έτη συμβουλεύει & εκπαιδεύει εταιρείες και εργαζομένους σε θέματα επικοινωνίας, ηγεσίας, εταιρικών στόχων, εξυπηρέτησης πελατών, διαχείρισης αλλαγής κουλτούρας, παρακίνησης εργαζομένων, ομαδικότητας, ενδυνάμωσης και ανάπτυξης δεξιοτήτων. Συνεπώς, οι συμβουλές του είναι πάντα χρήσιμες για την ανάπτυξη και την προβολή των επιχειρήσεων της τοπικής κοινωνίας.
Ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι προτάσεις του έμπειρου συμβούλου προσωπικής ανάπτυξης και επικοινωνιολόγου Γιώργου Κεραμιδά, σχετικά με το θέμα.
«Εκτιμώ, ότι η ημερομηνία διεξαγωγής δεν ευνοεί και δεν είναι η ιδανική για να αναδείξει την αγορά και την επιχειρηματικότητα της πόλης, η οποία το έχει πραγματικά ανάγκη και θα πρέπει να στηριχθεί ακόμη περισσότερο σε αυτή τη δύσκολη οικονομική συγκυρία. Σε κάθε περίπτωση όμως και εφόσον έχει αποφασιστεί αυτή η ημερομηνία από τους επιχειρηματίες της πόλης, είναι σημαντικό να στηρίξουμε όλοι μαζί αυτή την προσπάθεια», τονίζει αρχικά και προσθέτει:
«Σαν πρώτο βήμα, θα πρότεινα στον Εμπορικό Σύλλογο να πραγματοποιήσει άμεσα μία μεγάλη οργανωτική συνάντηση (αν δεν το έχει ήδη προγραμματίσει), στην οποία να προσκαλεστεί το σύνολο των επιχειρηματιών της πόλης, όπως και εκπροσώπων πολιτιστικών συλλόγων και αθλητικών σωματείων, ώστε να ενημερωθούν σχετικά με τη δυνατότητα συμμετοχής τους στην εκδήλωση. Θα μπορούσε να υπάρξει και ανοικτή πρόσκληση, σε πολίτες που επιθυμούν να συνδράμουν σε αυτή την προσπάθεια. Στη συνάντηση αυτή και με τον κατάλληλο συντονισμό από το Δ.Σ. του Συλλόγου, θα ήταν χρήσιμο να κατατεθούν προτάσεις από το σύνολο των συμμετεχόντων, να αξιολογηθούν καταλλήλως και να παρθούν οι κατάλληλες αποφάσεις. Θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στο «Event Marketing», το οποίο θα συμβάλλει καθοριστικά στην προσέλκυση του κόσμου και στη βελτίωση της προβολής των επιχειρήσεων».
Ο κ. Κεραμιδάς σχετικά με τη διοργάνωση της εκδήλωσης αναφέρει:
«Όσον αφορά τη διοργάνωση της εκδήλωσης, θα πρότεινα τη δημιουργία μικρών «events» σε πολλά σημεία της αγοράς, ώστε να ενισχυθεί η κινητικότητα σε όλους τους εμπορικούς δρόμους και οι καταναλωτές να έχουν τη διάθεση μετακίνησης για να επισκέπτονται το σύνολο των καταστημάτων. Αν υπάρξει μόνο μία βασική δραστηριότητα σε κεντρικό σημείο της πόλης, τότε περιορίζεις την κίνηση του κόσμου σε αυτό το σημείο και δεν ευνοείται το σύνολο των καταστημάτων. Επίσης, η όποια οικονομική στήριξη του συλλόγου σε ταλαντούχους ντόπιους καλλιτέχνες (έχουμε την τιμή να έχουμε πολλούς), όπως και η πρόθεση ανάδειξής τους με οποιονδήποτε άλλον τρόπο, στηρίζει και το τοπικό στοιχείο».
Σε κάθε περίπτωση, όπως συμπεραίνει ο ίδιος:
«Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε, ότι ένας από τους βασικούς σκοπούς του θεσμού της «Λευκής Νύχτας», είναι να προσφέρει και δωρεάν ψυχαγωγία σε όλους τους πολίτες, οι οποίοι ομολογουμένως βιώνουν μια δύσκολη καθημερινότητα, δίνοντας τη δυνατότητα αφενός να διασκεδάσουν και να ψωνίσουν σε προνομιακές τιμές, αφετέρου να επισκεφτούν όλα τα σημεία της πόλης μας. Ευελπιστώ η «Λευκή Νύχτα» να προσφέρει μία ανάσα ρευστότητας σε όλους τους επιχειρηματίες της πόλης μας και μέσα από αυτή τη διοργάνωση, να δημιουργηθεί μία μαγική ατμόσφαιρα και να παραχθούν θετικές εικόνες για τους επισκέπτες και τους κατοίκους όλων των ηλικιακών ομάδων. Ας δώσουμε δυναμικά όλοι μαζί το παρών, για να στηρίξουμε τις επιχειρήσεις της πόλης μας. Με εκτίμηση προς τον Εμπορικό Σύλλογο και τους συμπολίτες μου», ολοκληρώνει τον συλλογισμό του ο Γ. Κεραμιδάς.
Να σημειώσουμε ότι ο Γιώργος Κεραμιδάς είναι Σύμβουλος Προσωπικής & Επαγγελματικής Ανάπτυξης - Επικοινωνιολόγος. Ως Σύμβουλος, έχει βοηθήσει άτομα σε όλη την Ελλάδα, να αντιμετωπίσουν προβλήματα που τους απασχολούν και να επιτύχουν τους προσωπικούς και επαγγελματικούς τους στόχους. Επί πολλά έτη συμβουλεύει & εκπαιδεύει εταιρείες και εργαζομένους σε θέματα επικοινωνίας, ηγεσίας, εταιρικών στόχων, εξυπηρέτησης πελατών, διαχείρισης αλλαγής κουλτούρας, παρακίνησης εργαζομένων, ομαδικότητας, ενδυνάμωσης και ανάπτυξης δεξιοτήτων. Συνεπώς, οι συμβουλές του είναι πάντα χρήσιμες για την ανάπτυξη και την προβολή των επιχειρήσεων της τοπικής κοινωνίας.
«Εκτιμώ, ότι η ημερομηνία διεξαγωγής δεν ευνοεί και δεν είναι η ιδανική για να αναδείξει την αγορά και την επιχειρηματικότητα της πόλης, η οποία το έχει πραγματικά ανάγκη και θα πρέπει να στηριχθεί ακόμη περισσότερο σε αυτή τη δύσκολη οικονομική συγκυρία. Σε κάθε περίπτωση όμως και εφόσον έχει αποφασιστεί αυτή η ημερομηνία από τους επιχειρηματίες της πόλης, είναι σημαντικό να στηρίξουμε όλοι μαζί αυτή την προσπάθεια», τονίζει αρχικά και προσθέτει:
«Σαν πρώτο βήμα, θα πρότεινα στον Εμπορικό Σύλλογο να πραγματοποιήσει άμεσα μία μεγάλη οργανωτική συνάντηση (αν δεν το έχει ήδη προγραμματίσει), στην οποία να προσκαλεστεί το σύνολο των επιχειρηματιών της πόλης, όπως και εκπροσώπων πολιτιστικών συλλόγων και αθλητικών σωματείων, ώστε να ενημερωθούν σχετικά με τη δυνατότητα συμμετοχής τους στην εκδήλωση. Θα μπορούσε να υπάρξει και ανοικτή πρόσκληση, σε πολίτες που επιθυμούν να συνδράμουν σε αυτή την προσπάθεια. Στη συνάντηση αυτή και με τον κατάλληλο συντονισμό από το Δ.Σ. του Συλλόγου, θα ήταν χρήσιμο να κατατεθούν προτάσεις από το σύνολο των συμμετεχόντων, να αξιολογηθούν καταλλήλως και να παρθούν οι κατάλληλες αποφάσεις. Θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στο «Event Marketing», το οποίο θα συμβάλλει καθοριστικά στην προσέλκυση του κόσμου και στη βελτίωση της προβολής των επιχειρήσεων».
Ο κ. Κεραμιδάς σχετικά με τη διοργάνωση της εκδήλωσης αναφέρει:
«Όσον αφορά τη διοργάνωση της εκδήλωσης, θα πρότεινα τη δημιουργία μικρών «events» σε πολλά σημεία της αγοράς, ώστε να ενισχυθεί η κινητικότητα σε όλους τους εμπορικούς δρόμους και οι καταναλωτές να έχουν τη διάθεση μετακίνησης για να επισκέπτονται το σύνολο των καταστημάτων. Αν υπάρξει μόνο μία βασική δραστηριότητα σε κεντρικό σημείο της πόλης, τότε περιορίζεις την κίνηση του κόσμου σε αυτό το σημείο και δεν ευνοείται το σύνολο των καταστημάτων. Επίσης, η όποια οικονομική στήριξη του συλλόγου σε ταλαντούχους ντόπιους καλλιτέχνες (έχουμε την τιμή να έχουμε πολλούς), όπως και η πρόθεση ανάδειξής τους με οποιονδήποτε άλλον τρόπο, στηρίζει και το τοπικό στοιχείο».
Σε κάθε περίπτωση, όπως συμπεραίνει ο ίδιος:
«Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε, ότι ένας από τους βασικούς σκοπούς του θεσμού της «Λευκής Νύχτας», είναι να προσφέρει και δωρεάν ψυχαγωγία σε όλους τους πολίτες, οι οποίοι ομολογουμένως βιώνουν μια δύσκολη καθημερινότητα, δίνοντας τη δυνατότητα αφενός να διασκεδάσουν και να ψωνίσουν σε προνομιακές τιμές, αφετέρου να επισκεφτούν όλα τα σημεία της πόλης μας. Ευελπιστώ η «Λευκή Νύχτα» να προσφέρει μία ανάσα ρευστότητας σε όλους τους επιχειρηματίες της πόλης μας και μέσα από αυτή τη διοργάνωση, να δημιουργηθεί μία μαγική ατμόσφαιρα και να παραχθούν θετικές εικόνες για τους επισκέπτες και τους κατοίκους όλων των ηλικιακών ομάδων. Ας δώσουμε δυναμικά όλοι μαζί το παρών, για να στηρίξουμε τις επιχειρήσεις της πόλης μας. Με εκτίμηση προς τον Εμπορικό Σύλλογο και τους συμπολίτες μου», ολοκληρώνει τον συλλογισμό του ο Γ. Κεραμιδάς.
Να σημειώσουμε ότι ο Γιώργος Κεραμιδάς είναι Σύμβουλος Προσωπικής & Επαγγελματικής Ανάπτυξης - Επικοινωνιολόγος. Ως Σύμβουλος, έχει βοηθήσει άτομα σε όλη την Ελλάδα, να αντιμετωπίσουν προβλήματα που τους απασχολούν και να επιτύχουν τους προσωπικούς και επαγγελματικούς τους στόχους. Επί πολλά έτη συμβουλεύει & εκπαιδεύει εταιρείες και εργαζομένους σε θέματα επικοινωνίας, ηγεσίας, εταιρικών στόχων, εξυπηρέτησης πελατών, διαχείρισης αλλαγής κουλτούρας, παρακίνησης εργαζομένων, ομαδικότητας, ενδυνάμωσης και ανάπτυξης δεξιοτήτων. Συνεπώς, οι συμβουλές του είναι πάντα χρήσιμες για την ανάπτυξη και την προβολή των επιχειρήσεων της τοπικής κοινωνίας.